Potrivit oficialilor Flamingo International, rezultatele financiare pe acest segment, pentru sezonul urmator, vor fi favorizate de cele doua perioade de vanzari intensive, inceperea anului scolar si apropierea sarbatorilor de iarna.
Grupul Flamingo International a inregistrat o triplare a vanzarilor pe segmentul de notebook-uri, in vara lui 2007, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Incheierea parteneriatului de distributie cu Sony Vaio a reprezentat unul din contractele importante incheiate in acest an de catre Flamingo. Compania comercializeaza in prezent notebook-uri, precum Sony Vaio, Acer, Fujitsu Siemens, Toshiba, Dell, HP, MSI.
Potrivit unui studiu IDC, anul trecut s-au vandut 140.000 de calculatoare portabile, in crestere cu 56% fata de 2005. In al doilea trimestru al anului 2007, vanzarile pe segmentul de notebook-uri au crescut cu 120%, conform datelor studiului mentionat.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata adresata. Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flamingo Computers si Flanco.
Din iunie 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: