Ubisoft, unul dintre cei mai importanți creatori și distribuitori de jocuri video, și Visa, lider global în domeniul plăților digitale, anunță un parteneriat strategic în Europa, dezvoltat pe o perioadă de trei ani, care va aduce oportunități interesante de îmbunătățire a experienței de joc.
Prin acest parteneriat cu Ubisoft, Visa va lansa campanii de marketing co-branded pentru jocuri renumite, inclusiv pentru noua ediție Just Dance™ 2025, oferind conținut exclusiv, beneficii Ubisoft+ și coduri de joc, atât în Europa, cât și în Marea Britanie. Aceste beneficii vor fi disponibile pentru un segment limitat de consumatori, selectați prin campanii promoționale speciale derulate de Visa.
Ce beneficii primesc gamerii care folosesc Visa?
În plus, pe parcursul celor trei ani de colaborare strategică, cele două companii vor explora inovații care vor depăși sfera jocurilor video, prin diverse inițiative comune. Pentru a marca lansarea ediției Just Dance™, un dans aniversar special va fi conceput în exclusivitate, având-o în prim-plan pe Kika Nazareth, jucătoare de fotbal din echipa Team Visa.
Kimberly Kadlec, Chief Marketing Officer, Visa Europe, a declarat: „Sunt încântată că, prin parteneriatul cu Ubisoft, expertiza Visa ajunge și în zona de gaming, oferind oportunități exclusive de care vor beneficia atât deținătorii de carduri Visa, cât și alți utilizatori. Este începutul unei călătorii pline de potențial pentru Visa și Ubisoft, iar noi așteptăm cu interes să vedem cum va evolua.”
Chris Early, SVP, Strategic Partnerships & Business Development, Ubisoft, a adăugat: „Marcăm primul pas al parteneriatului nostru cu Visa, prin care vom aduce conținut exclusiv în jocuri pentru deținătorii de carduri Visa. Așteptăm cu nerăbdare să împărtășim în curând mai multe detalii.”
Această colaborare se bazează pe cei 40 de ani de experiență ai Visa în parteneriate și sponsorizări de top în domeniul sportului și divertismentului, adăugând acum unul dintre liderii industriei de gaming, pentru a oferi în continuare experiențe memorabile clienților săi și posesorilor de carduri.
Care e țara care bagă cei mai mulți bani în gaming
Plăţile cu carduri Visa pentru jocuri video în Europa au crescut cu 16,7% în 2024 faţă de anul anterior, reprezentând o rată de creștere cu 40% mai mare decât creșterea generală a cheltuielilor cu carduri Visa, conform celor mai recente date ale companiei. Jucătorii din Spania cheltuie cel mai mult, iar cei din Ungaria au făcut în medie cel mai mare număr de tranzacții.
Datele arată că, în ultimul an, cheltuielile pentru jocuri video au crescut cu 60% mai mult decât cele pentru călătorii, cu 75% mai mult decât cele pentru modă și cu 85% mai mult decât pentru teatru și cinematografe. Această evoluţie poziţionează domeniul jocurilor video ca fiind unul dintre sectoarele cu cea mai rapidă creștere din Europa în ceea ce priveşte plăţile cu cardul.
Cine se joacă cel mai mult?
Potrivit datelor Visa, jucătorii nu doar cheltuiesc mai mult, ci și efectuează mai multe tranzacții decât media utilizatorilor de carduri Visa din Europa. Jucătorii din Spania cheltuie cel mai mult, iar cei din Ungaria au făcut în medie cel mai mare număr de tranzacții.
„Jucătorii din Europa reprezintă un grup demografic semnificativ și familiarizat cu mediul digital, jocurile video fiind o sursă importantă de conectare și creativitate pentru ei, în special pentru publicul tânăr. În acest context, rolul creatorilor de conținut în industria de gaming devine din ce în ce mai proeminent și aceştia au un potențial considerabil de a genera în continuare un impact economic pozitiv. Pe măsură ce domeniul jocurilor video evoluează, ne menținem angajamentul de a-i sprijini să construiască încredere în cadrul comunităților lor și să contribuie la acest ecosistem în plină dezvoltare, în beneficiul tuturor”, a declarat Kim Kadlec, Chief Marketing Officer, Visa Europe.
Economia emergentă a creatorilor de conţinut dedicat jocurilor video din Europa