Vodafone România lansează Cartela GoodGaming, un produs creat pentru comunitatea de gameri din România.

Cartela GoodGaming este gândită de operatorul telecom Vodafone pentru a include beneficii din zona jocurilor populare printre gameri.

„Pasionații de gaming se pot bucura de power-ups în League of Legends, la pachet cu Internet, minute și SMS-uri naționale nelimitate”, explică reprezentanții companiei.

Utilizatorii unor astfel de cartele au acces la opțiunile oferite timp de 30 de zile, urmând apoi să reîncarce cartela al cărei cost este de 6 euro credit/lună în primele 3 luni. Apoi, după această perioadă, oferta poate fi reactivată pentru 8 euro credit/lună.

La capitolul telefonie mobilă, statistica oficială a ANCOM evidenţiază că 23,6 milioane de cartele SIM erau active pe piaţa din România, dintre care două treimi pe bază de abonament. Comparativ cu sfârşitul anului 2022, numărul cartelelor SIM cu abonament a înregistrat o creştere de 7%, în timp ce numărul de cartele SIM preplătite "active" a scăzut cu 11%.

Tot pe acest segment al comunicaţiilor, traficul total de voce a înregistrat o scădere de 6%, faţă de anul 2022, până la 60 miliarde de minute, iar traficul mediu de telefonie mobilă efectuat de către un locuitor a fost de 4 ore şi 22 minute/lună, respectiv de 16 SMS-uri/lună.

În funcţie de numărul de cartele SIM active, Grupul Orange avea o cotă de piaţă de 35%, Vodafone 28%, iar RCS&RDS 24% în 2023.

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri