29 Mai 2024

Care sunt business-urile care au nevoie de dezvoltare de aplicații mobile și de ce



Indiferent de preferințe, majoritatea oamenilor țin zilnic în mână un smartphone, accesează cel puțin o aplicație și, astfel, interacționează cu brandurile.
Cum poți afla dacă business-ul tău are nevoie de servicii de dezvoltare de aplicații mobile și ce beneficii îți pot aduce? Descoperă în articolul de mai jos!

Ce business-uri pot beneficia de dezvoltarea de aplicații mobile?

Apelează cu încredere la un dezvoltator de aplicații mobile dacă business-ul tău face parte dintr-una dintre categoriile de mai jos:

  • E-commerce: Indiferent de produsele pe care le vinzi, poți oferi experiențe unice de cumpărare prin aplicație.

  • B2B: Dacă activezi în domeniul B2B, poți dezvolta aplicații de business pliate pe nevoile colaboratorilor.

  • Servicii cu abonament: Domeniile care necesită un abonament și un istoric sau în care se fac achiziții recurente, cum sunt cele medicale, călătoriile, nutriția, fitness-ul pot beneficia ușor de comunicarea prin aplicații.

  • Servicii financiar-bancare: Deja este în creștere domeniul neobanking-ului și nu se va opri aici, mulțumită ușurinței cu care este accesat prin smartphone.

  • FMCG: Poți crea programe de loialitate sau poți ușura experiența de cumpărare prin dezvoltarea unei aplicații Android sau iOS.

  • Educație: Poți aduce programele de învățare mai aproape de clienții tăi prin dezvoltarea unei aplicații mobile.

Cum te ajută dezvoltarea unei aplicații?

Aplicațiile mobile reprezintă un mediu prin care poți comunica direct cu clienții tăi. Însă, acest mediu înseamnă mult mai mult. Iată cum te poate ajuta:

  • Interacționezi direct cu clienții (și potențialii clienți) în orice moment al zilei, într-un mod direct, prin care le poți da oferte exclusive, în funcție de o mulțime de criterii, precum locația, numărul de accesări ale aplicației într-o anumită perioadă și altele.

  • Construiești un brand puternic, prin prezența ta în fața clienților. Poți utiliza date pentru a-i aduce aproape de brandul tău și, astfel, vei rămâne în mintea utilizatorilor.

  • Obții feedback direct de la beneficiarii produselor sau serviciilor tale, prin sondaje sau întrebări. Astfel, îți poți îmbunătăți constant aplicația și ofertele.

  • Oferi conținut valoros atunci când personalizezi în funcție de preferințe, oferi experiențe unice în aplicație și beneficiezi de opțiunile din zona de tech, cum ar fi realitatea augmentată.

  • Răspunzi rapid la cereri prin sisteme de customer support dedicate, care ajung direct la clienții care te abordează.

  • Vezi unde sunt mai mulți utilizatori. Poți alege dezvoltarea unei aplicații iOS sau Android sau pentru ambele magazine, în funcție de device-urile pe care le folosesc clienții tău.

Acestea sunt doar câteva dintre domeniile în care brandurile se pot diferenția de competiție și pot crește cu aplicații mobile. Totuși fiecare serviciu și produs este unic. Dacă te gândești la crearea unei aplicații mobile, poartă o discuție cu un dezvoltator de aplicații mobile. O agenție specializată în aplicații te va ajuta să îți crești brandul, să ajungi cu ușurință la utilizatorii tăi și să le oferi experiențe unice.



Citeste si