In numai o zi de la lansarea iPhone in magazinele americane, din 29 iunie, peste 200.000 de fani Apple s-au inghesuit sa isi achizitioneze ultima inventie a geniului Steve Jobs, conform estimarilor analistilor de la Global Equities Research, San Francisco. Vanzarile din weekend au totalizat aproximativ 525.000 de unitati, depasind toate asteptarile.
Vanzarile initiale ale iPhone au confirmat astfel previziunile analistilor de 50.000 pana la 200.000 de unitati vandute imediat dupa lansare, sugerand ca Steve Jobs, presedintele Apple, isi va atinge scopul de a extinde in sectorul telefoanelor mobile megasuccesele inregistrate cu player-ul iPod si PC-urile Macintosh.

Mai mult, se estimeaza ca peste 500.000 de unitati au fost vandute numai in acest sfarsit de saptamana.

“Sunt o Appleholica”, a declarat Stephanie Richmond, fericita detinatoare a unui iPhone nou-nout de 8GB, cumparat din magazinul Apple de pe Fifth Avenue, New York. “Am achizitionat toate produsele Apple si cred ca sunt excelente”, sustine Stephanie.

iPhone va deveni a treia componenta generatoare de profit, alaturi de player-ul iPod si calculatoarele Macintosh, care se bucura deja de vanzari anuale de 10 miliarde dolari fiecare (7,41 miliarde euro), potrivit declaratiilor lui Steve Jobs.

Telefonul iPhone este si player muzical, cu o functionalitate identica ca faimosul iPod, aparat foto si calculator de buzunar, beneficiind de posibilitati de navigare pe internet.

Reprezentantii Apple se asteapta ca iPhone va avea un succes comercial similar cu cel avut de playerul muzical iPod. Peste un milion de consumatori s-au aratat interesati de viitorul model produs de Apple, a precizat grupul de telefonie AT&T, operatorul exclusiv in comercializarea iPhone pe teritoriul SUA, cel putin pentru urmatorii doi ani.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri