12 Ianuarie 2024

Divizia cloud a Google lansează noi instrumente pentru retaileri bazate pe inteligența artificială generativă



Google a lansat, special pentru retaileri, mai multe instrumente ce se folosesc de inteligența artificială generativă pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături, a anunțat divizia cloud a companiei.

Seria de noi instrumente include un chatbot ce operează pe baza inteligenței artificiale generative și pe care retailerii îl pot folosi pe site-uri și în aplicații pentru smartphone-uri, transmite cnbc.

Așa-numitul agent virtual poate sta de vorbă cu consumatorii și poate oferi recomandări bazate pe preferințele acestora, arată compania, conform aceleiași surse.

"În numai un an, inteligența artificială generativă s-a transformat dintr-un concept abia recunoscut în una dintre capabilitățile aflate cel mai mult în mișcare în tot ceea ce ține de tehnologie, dar și o componentă critică de pe agenda multor retaileri", a transmis un reprezentant Google.

Google nu este însă singurul gigant tech care dezvoltă astfel de instrumente pentru retaileri.

În septembrie, de exemplu, Amazon a lansat un produs pentru vânzători care îi ajută pe aceștia să creeze texte care să promoveze produsele mai bine.

De asemenea, Amazon s-a folosit recent de inteligența artificială inclusiv pentru a sumariza recenziile lăsate de clienți la anumite produse.

"Acesta este doar vârful aisbergului în ceea ce privește felul în care vrem să folosim inteligența artificială pentru a îmbunătăți experiența vânzătorilor și pentru a-i ajuta să aibă succes", a explicat de asemenea un reprezentant Amazon.



Citeste si