Motorola a anuntat ca va concedia 4.000 de angajati pana in 2008, decizia fiind luata in urma rezultatelor financiare nesatisfacatoare raportate in ultimul trimestru, relateaza presa internationala.
Incepand cu ianuarie 2007, Motorola a intrat intr-un proces de restructurare care presupune eliminarea unui numar de 3500 de joburi pana pe 30 iunie anul curent, ceea ce va conduce la economisirea a 400 milioane de dolari (297,72 milioane de euro).

A doua runda de concedieri se va finaliza pana cel tarziu in 2008 prin demiterea a inca 4000 de angajati, urmand sa se salveze 600 milioane de dolari (446,58 milioane de euro). Motorola si-a propus sa se concentreze mai mult pe investitii si pe controlul cheltuielilor generale si administrative.

“Profitul sustenabil pe termen lung este – si a fost intotdeauna - prioritatea numarul unu a companiei Motorola”, a declarat directorul financiar Tom Meredith. ”Astazi actiunile noastre reflecta angajamentul pe care ni l-am asumat, de a reduce costurile aditionale si a ne continua planul anuntat in ianuarie”, a adaugat acesta.

Compania cu sediul in Schaumburg nu a specificat unde vor avea loc reducerile de personal.

In anul 2000 aproape 150.000 de persoane lucrau pentru Motorola in intreaga lume. La inceputul anului 2007 cifra a coborat la 66.000. Purtatoarea de cuvant a companiei, Jennifer Weyrauch, a declarat ca dupa achizitionarea unor firme mici in lunile trecute, Motorola se gandeste sa angajeze in continuare personal.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri