Rezultate mixte pentru Telekom in trimestrul doi

Rezultate mixte pentru Telekom in trimestrul doi

Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania in T2 2018 au fost de 237,8 milioane de euro, in timp ce EBITDA ajustata s-a ridicat la 37,3 milioane de euro.

Veniturile din servicii mobile au crescut cu 3.1% in T2 2018, pana la 82.4 milioane euro, reflectand in mare parte veniturile mai mari din segmentul de abonamente si din ofertele convergente fix-mobil.

Numarul clientilor pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 40% in T2 2018 fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 597.000 la sfarsitul lunii iunie 2018. Veniturile aferente au crescut cu 30.1% in T2 2018.

Segmentul clientilor de servicii de televiziune a inregistrat o usoara descrestere, de 0.5%, in T2 2018, ajungand la 1,46 milioane, cu venituri aferente in scadere cu 8.1% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinta ascendenta, cu o crestere de 21% a numarului de clienti in al doilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut.

In T2 2018 grupul Telekom Romania a raportat 1,16 milioane de clienti broadband (fix si mobil) pentru operatiunile fixe, in scadere cu 2% fata de acelasi trimestru al anului trecut.

Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,096 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru al anului, in scadere cu 1% fata de T2 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixa au scazut cu 21.1% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

La 30 iunie 2018 baza totala de clienti ai Telekom Romania Mobile era de 4,7 milioane, in scadere cu 3,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in principal ca urmare a eliminarii SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 35% din baza totala de clienti. Numarul total al clientilor din segmentul business a crescut cu 6,8% in T2 2018 fata de perioada similara a anului trecut, reflectand atractivitatea in crestere a ofertelor companiei pentru acest segment.

Personalizate pentru tine