Raspunsul elegant al Apple la problema convergentei televizorului cu computerul este un aparat care permite transferarea si vizionarea filmelor, pozelor, muzicii sau emisiunilor preferate de pe PC pe tv
De aproape doi ani, de la lansarea Windows Media Center XP 2005, Microsoft a incercat, fara succes, sa convinga consumatorii sa-si tina calculatoarele personale in sufragerie, ca unealta multimedia. Anuntarea urmatorului produs Apple, acum doua zile, a fost lovitura finala pentru viziunea lui Bill Gates, care vrea sa faca pentru consumatori ceea ce a facut in domeniul afacerilor, titreaza publicatia electronica australiana iTWire.com

Medii diferite

Succesul fara precedent inregistrat de Microsoft in zona afacerilor a avut la baza doua motive. Primul - viziunea unui PC pe fiecare birou avea logica in lumea afacerilor, datorita cresterii productivitatii. Al doilea - nu exista o tehnologie adinc inradacinata care sa trebuiasca detronata.

Ca si televiziunea, Internetul reprezinta un fenomen extrem de dezvoltat, si exista posibilitatea ca intr-o zi cele doua sa ajunga la un punct de convergenta. In prezent insa, ele ramin doua forme de a petrece timpul liber care se exclud reciproc. In timp ce navigarea pe Internet reprezinta o experienta personala, televiziunea ramine un mediu orientat catre familie si activitati de grup.

Obiceiurile vechi mor greu

Succesul Microsoft in zona afacerilor a facut compania sa creada ca poate convinge consumatorii sa isi arunce televizoarele, DVD-playerele si sistemele audio si sa le inlocuiasca printr-un PC cu o placa de sunet si un tuner tv, pe care sa ruleze Microsoft Windows Media Center. Iar consumatorii au demonstrat ca nu sint gata sa faca acest lucru.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=7005&art=17634&cHash=7f1e769262

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri