"Cresterea cifrei de afaceri se datoreaza in primul rand cresterii vanzarilor pe categoriile de produse televizoare, inclusiv televizoare LCD si plasma, precum si camere foto si video", a declarat pentru NewsIn directorul Panasonic Romania, Catalin Savulescu.
"Din pacate, conditiile din piata au impus o reducere a marginilor de profit atat pentru dealerii nostri cat si pentru Panasonic, pe anumite categorii de produse, cum ar fi de exemplu televizoarele cu tub CRT (n.r. tub catodic). De asemenea, in anul 2005 au crescut cheltuielile de publicitate, lucru care s-a reflectat intr-o scadere a ratei profitului", a adaugat Savulescu.
Planul de afaceri al Panasonic Romania presupune o crestere a cifrei de afaceri, pentru anul fiscal incheiat in 31 martie 2006, pana la valoarea de 45 de milioane de euro, potrivit oficialilor companiei. Compania va lansa la toamna pe piata din Romania noua tehnologie Blu-Ray, prin intermediul primului player Panasonic.
Conform propriilor estimari, Panasonic este lider pe piata televizoarelor plasma, iar in ceea ce priveste categoria camerelor foto digitale, la sfarsitul anului trecut aveau o cota de 12% din piata de profil. Gama de produse ce se fabrica sub marcile Panasonic, National sau Technics numara peste 15.000 de produse, destinate satisfacerii nevoilor de consum, afaceri si industrie: electronice si electrocasnice, echipamente electronice pentru dotarea avioanelor, echipamente medicale, componente, biciclete si echipamente electronice industriale.
Reprezentanta Panasonic este prezenta pe piata din Romania din 1996.
Matsushita Electric a inceput activitatea in 1918 la Osaka, iar produsele companiei sunt cunoscute in Romania sub marcile Panasonic si Technics. Pe plan mondial sunt cunoscute sub marci ca National, Ramsa, Quasar si MAS (Matsushita Avionics).
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: