Clientii pot opta pentru oricare din cele patru noi pachete, care integreaza configuratii diferite – Basic, Plus, Advanced si Extra.
”Observam tendinta de a acorda o atentie mult mai mare costurilor implicate de comunicatii si un interes crescut pentru pachete, fata de servicii separate, pentru ca de obicei pachetele aduc discount-uri”, declara Cristina Cosaăchescu, director de marketing al diviziei UPC Business.
Clientii care opteaza pentru oricare dintre aceste pachete beneficiaza de reduceri intre 31% si 62% la pachet, fata de suma valorilor fiecarui produs in parte.
La achizitionarea oricaruia din cele patru pachete, clientii IMM vor primi gratuit in custodie un router WiFi, daca aleg un contract pe cel putin doi ani, pot beneficia, de adresa IP statica, primesc un program antivirus si antispam gratuit (licenta SmartGuard), 20 de adrese de email si gazduire spatiu web, pana la 1 GB, fara niciun cost suplimentar.
Principalii concurenti ai UPC pe segmentele de telefonie fixa si internet sunt Romtelecom si RCS&RDS.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: