“Actiunea de rebranding pe care o desfasuram in Romania in decursul urmatoarelor luni are doua obiective. In primul rand, vizam adoptarea brandului regional PayU, in urma deciziei Naspers de a reuni in acest unic grup toate operatiunile de plati online integrate din regiune. In al doilea rand, anuntam oficial si noua directie de dezvoltare pe care compania noastra o va cunoaste in urmatorii ani”, spune Daniel Nicolescu, CEO ePayment.
ePayment, companie cunoscuta ca integrator de plati online, isi va directiona strategia de dezvoltare in urmatoarea perioada pe trei linii:
1. Extinderea portofoliului de metode de plata integrate (pe langa cele deja existente: card, microplati (SMS, DTMF), transfer bancar, Internet banking , Mobilis si PayPal)
2. Adaugarea de servicii complementare platilor online, dedicate cumparatorilor pe Internet
3. Extinderea regionala a operatiunilor prin export de tehnologie.
“Tranzitia si adoptarea noului brand va fi realizata in mai multe etape. Deocamdata renuntam la sloganul vechi si il inlocuim cu o sintagma ce arata apartenenta la noul grup, PayU. Ulterior vom renunta la aceasta sintagma, dar si la numele ePayment si vom deveni PayU Romania. Vor urma o serie de campanii si de evenimente in sprijinul acestei repozitionari, ce se vor adresa atat magazinelor online, cat mai ales cumparatorilor online”, precizeaza Daniel Nicolescu.
Grupul PayU ofera solutii profesionale pentru piata ecommerce din regiune, fiind prezent in Polonia, Cehia, Romania si, in curand, in Ungaria. PayU a procesat in 2010 peste 31 milioane de tranzactii, cu un volum total de peste 800 milioane de euro.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: