CSA a tinut sa precizeze la acuzele aduse de ASSA ca nu are competenta legala de a interveni in litigiile comerciale aparute intre societatile de service si societatile de asigurare, rolul CSA fiind acela "de a pune in aplicare legislatia din domeniul asigurarilor impartial, cu onestitate si promptitudine, de a proteja, in temeiul legii, consumatorii de produse de asigurari".
Comisia a mai spus ca solutionarea nefavorabila a petitiilor primite nu intra in competenta sa, de aceea petitionarii au fost indrumati catre autoritatile care au competente legale pentru solutionarea cazurilor respective, referitoare la situatii cum ar fi derularea defectuoasa a contractelor de leasing ori sesizari cu privire la calitatea reparatiilor efectuate in unitatile de service auto.
Totodata, CSA a amintit ca au fost situatii cand a sanctionat anumite societati de asigurare prin interzicerea temporara a exercitarii activitatii de practicare a asigurarii RCA atunci cand a constatat nereguli.
Mai mult, Comisia face apel catre societatile de asigurare si reprezentantii ASSAI sa gaseasca impreuna solutii concrete pentru rezolvarea "conflictului" creat.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: