3 Decembrie 2009

BRD lanseaza o campanie comerciala de sfarsit de an



BRD lanseaza campania comerciala "Paris via BRD", ce se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si IMM-urilor, profesiunilor liberale si persoanelor fizice autorizate, campania recompensand atat achizitia, cat si utilizarea produselor si serviciilor BRD.
Aceasta este cea mai mare campanie comerciala bancara de sfarsit si inceput de an, potrivit BRD.

Adresata atat persoanelor fizice, cat si IMM-urilor, profesiunilor liberale si persoanelor fizice autorizate, campania recompenseaza atat achizitia, cat si utilizarea produselor si serviciilor BRD.

Promotia se desfasoara intre 2 decembrie 2009 si 31 ianuarie 2010. Produsele si serviciile incluse in campania adresata persoanelor fizice sunt dintre cele mai diverse: carduri, credite de consum si ipotecare, produse de banca la distanta (internet banking si mobile banking), produse de economisire si plasamente, pensii, pachete de produse si servicii. Achizitionarea acestora aduce 61.000 de premii instant acordate pe baza de lozuri razuibile: rame foto digitale, DVD playere, memory stick-uri, CD-uri cu colinde, vin rosu, ornamente si decoratiuni de Craciun.

Mai mult, si utilizarea produselor si serviciilor achizitionate in timpul sau inaintea campaniei, aduce numeroase alte premii. Astfel, se pot castiga prin tragere la sorti: 5.000 de Euro, 3 excursii la Paris cu cina si un spectacol la Moulin Rouge, TV LCD-uri si mini laptop-uri.

In ceea ce priveste campania dedicata IMM-urilor, persoanelor fizice autorizate si profesiunilor liberale, produsele si serviciile incluse in promotie sunt: cardurile business, serviciile de banca la distanta BRD@ffice, MultiX si serviciul Accept Card (acceptarea la plata a cardurilor prin POS-urile BRD).

Utilizarea acestora duce la inscrierea automata in tragerea la sorti cu premii constand in 5.000 de Euro, 3 excursii la Paris cu cina si spectacol la Moulin Rouge si laptop-uri.

In plus, persoanele fizice autorizate si profesiunile liberale detinatoare ale unui Pachet BRD Profit (dinaintea sau din timpul campaniei) participa la promotie si prin achizitionarea unui credit din Gama Expert sau a unui Depozit 10.000 pe minimum 3 luni.

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor si are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB.
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri de servicii financiare din zona euro.




Citeste si