21 Februarie 2017

Banca Transilvania a lansat o companie dedicata finantarii afacerilor mici



Banca Transilvania a lansat BT Mic, o companie dedicata finantarii afacerilor mici. In urma crearii acestui start-up, segmentarea clientilor companii la Banca Transilvania este urmatoarea: micro, IMM, clienti corporativi si mari clienti corporativi, conform unui comunicat emis de catre banca.

Antreprenorii pot avea acces la finantarile acordate de BT Mic daca au o cifra de afaceri anuala de pana la 1 milion de lei, indiferent de domeniul de activitate si de forma de organizare:

  • societati comerciale
  • persoane fizice autorizate
  • intreprinderi/asociatii familiale
  • intreprinderi individuale
  • liber profesionisti
  • persoane care desfasoara activitati economice

Imprumuturile prin BT Mic sunt oferite daca firmele au cel putin 3 luni de activitate economica. Creditele pot avea ca destinatie:

  • sustinerea si dezvoltarea activitatii de zi cu zi
  • achizitionarea de marfa
  • plata furnizorilor
  • investitii in puncte de lucru si/sau deschiderea unora noi
  • achizitia de masini/utilaje etc.

Perioada de acordare a creditelor este de pana la 7 ani, iar clientii beneficiaza de sume de pana la 120.000 de lei. Imprumuturile sunt acordate prin intermediul BT Mic si a Bancii Transilvania.

Banca Transilvania este a doua banca din Romania, in functie de active. Activitatea sa este organizata pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 7.300 de angajati, 550 de sedii si 2,2 milioane de clienti. Strategia bancii este sustinuta de actionari internationali, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC – Banca Mondiala



Citeste si