Majorarea TVA de la 19% la 24% si deprecierea monedei nationale de la inceputul lunii iulie sunt folosite de producatorii si de dealerii auto in ofertele de vanzare ale autoturismelor noi, titreaza Evenimentul Zilei.
O analiza Money.ro arata pasii pe care Romania i-ar putea face, cu bani putini, ca sa transforme litoralul dupa modelul Turciei, care a adus conceptul de resort la statutul de “industrie”profitabila.
Romania inregistreaza cel mai mic numar de angajati din ultimii 20 de ani, anunta Adevarul. Din februarie 2010, fiecare luna aduce un nou minim de salariati. Intr-un an si jumatate de criza, Romania a pierdut toate cele peste 500.000 de locuri de munca ce au fost create in perioada de crestere economica din 2002 - 2008.
Curierul National informeaza ca politicienii analizeaza in prezent cu Ministerul Finantelor o posibila revenire a TVA la 19% si impozitarea pensiilor.
Hotnews.ro titreaza ca angajatii BNR ar urma sa "doneze" Bugetului un sfert de leafa, desi acest lucru este contrar legilor europene. Contrar avertismentelor Bancii Centrale Europene, Finantele prevad transferul de catre Banca Nationala a sumelor rezultate din taierile salariale. normele de aplicare a prevederilor art.3 alin.(2) din Legea nr.118/2010.
Romania obtine doar 1,99 miliarde de lei, circa 465 milioane de euro, in acest an ca dividende de la companiile sale, dupa ce cele mai multe au fost lovite de criza, anunta Jurnalul National. Spre com¬pa-ratie, Ministerul Economiei a obtinut anul trecut de la companiile unde este actionar doar 990 milioane de lei ca dividende.
DailyBusiness.ro vorbeste despre brevetarea unei noi solutii anti-criza. Dupa cecurile fara acoperire, firmele cesionate boschetarilor pentru a scapa de datorii sau intrarile voluntare in faliment, a aparut o noua moda - tot mai multe firme isi obliga partenerii sa accepte plata facturilor restante cu ''discount''.
Ioan Cuzman, presedintele SIF "Banat-Crisana" vorbeste intr-un interviu acordat Bursa, despre intentia SIF-ului sa investeasca 3 milioane de euro pe pietele financiare internationale, in conditiile in care piata de capital autohtona ii ofera putine oportunitati acum.
6 milioane de euro. Acesta este pretul studiilor de fezabilitate si consultanta pentru autostrada Comarnic-Brasov. Consortiul Vinci-Aktor, care castigase licitatia, a renuntat la contract, din lipsa de bani. Relansarea proiectului ar putea insemna refacerea acestor studii, scrie Capital.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: