Vola.ro incepe sa vanda vacante in Romania: "Marea tendinta care se observa deja este explozia turismului intern"
Vola.ro va intra pe o noua nisa, cea a turismului intern, si va incepe astfel sa vanda pachete turistice pentru city-break-uri, vacante si sejururi in statiunile din Romania, a declarat Daniel Truica, proprietarul agentiei de turism online.
Intrebat daca Vola.ro a ajuns la un punct de saturatie si ce planuri are pentru cresterea business-ului, Daniel Truica spune ca mai este loc de crestere intrucat exista nise neacoperite, cum ar fi cea a turismului intern.
"In
Intrarea Vola pe turismul intern este determinata de faptul cei mai multi romani isi fac vacantele in Romania, atat sejururi in perioada verii, cat si in weekenduri in timpul anului, si de cresterea numarului de zboruri intre orasele principale din tara, lansate de companiile low-costa Blue Air, Ryaniar si Wizz Air la preturi chiar mai mici decat la CFR Calatori.
De altfel, cererea de bilete de avion pe rutele interne a crescut in ultimul an cu aproximativ 200%, potrivit unei analize Vola.ro. "Este frapanta schimbarea atmosferei pe rutele de avion interne. Spre deosebire de acum 3 ani, zborurile interne nu mai sunt accesibile doar oamenilor de afaceri si celor care se deplaseaza in interes de serviciu. Zborurile interne sunt alese acum si de catre tinerii care merg sa isi viziteze parintii, care merg la evenimente si festivaluri, de cupluri sau de grupuri de prieteni care pleaca intr-un city break in tara", spune CEO-ul Vola.ro.
Daniel Truica estimeaza va Vola.ro va incheiat anul cu o cifra de afaceri de 52 de milioane de euro, din care cea mai mare parte este generata de vanzarea biletelor de avion. Agentia de turism online este prezenta si in Ucraina, Polonia si Vietnam.