Principesa Iordaniei: "Ma gandeam ca ceea ce spun poate declansa un razboi". Principesa Iordaniei, Rym Al Ali, admira dezvoltarea culturii in Romania si crede ca acesta este unul dintre domeniile unde schimburile cu Iordania ar trebui intensificate. Declarandu-se "impresionata" de transformarea ultimelor doua decenii, ea spune ca Iordania trebuie sa ia exemplul Romaniei in ceea ce priveste importanta acordata teatrului si filmului. Purtand un elegant costum alb si atenta la fiecare fraza pe care a rostit-o, Principesa Rym Al Ali s-a intalnit ieri - in cadrul unei vizite organizate de Principesa Margareta, care este gazda ei in Romania - cu studentii si profesorii Facultatii de Jurnalism a Universitatii din Bucuresti, carora le-a impartasit din experienta ei profesionala. A fost corespondent CNN si a lucrat pentru BBC si Bloomberg, informeaza EVZ.
Cand se va circula pe autostrada de pe coridorul IV. Deocamdata, singurele tronsoane care par aproape de finalizare sunt centurile marilor orase, precum si tronsoanele Nadlac-Arad si Arad-Timisoara. In 2012, primele tronsoane ale autostrazii situate pe coridorul IV Paneuropean vor fi deja date in exploatare, promit autoritatile. Autostrada romaneasca a fost mult intarziata de siturile arheologice si de constructori. Banii pentru construirea autostrazii exista, o mare parte din ei provenind din finantari europene. Autostrada Nadlac-Bucuresti este construita pe tronsoane, in functie de finantarile obtinute. Eusebiu Pistru, secretar de stat in Ministerul Transporturilor, spune ca 2012 va fi anul in care romanii vor circula pe autostrada de la Arad la Timisoara. Autostrada romaneasca a fost "sabotata" de istorie, deoarece avizele de descarcare arheologica au fost obtinute extrem de incet. "Problemele cele mai mari cu autostrada Arad-Timisoara au fost siturile arheologice si, abia dupa un an, s-a reusit descarcarea lor", a declarat Eusebiu Pistru, scrie Romania Libera.
Salvatorul turismului romanesc are legaturi cu Mafia. Ultima gaselnita a Elenei Udrea, pentru relansarea turismului romanesc, costa mai mult decat toate proiectele ei aberante la un loc. Statiunea din zona Padina-Pestera, din Muntii Bucegi, va depasi lejer 200 de milioane de euro. Nu stim daca SIE si SRI l-au verificat pe investitorul italian Nicola Putignano, care va baga zeci de milioane de euro in proiect, insa am facut-o noi. Membru de vaza al Partidului Socialist Italian (PSI) si fost senator din partea PSI, Putignano, zis "Jupanul apelor", este proprietarul unui grup de firme care se ocupa cu epurarea apelor reziduale si cu turismul (Nuova Concordia), cu venituri de 60 de milioane de euro in anul 2007 si de 80 de milioane in 2009 si 2010. Locuinta lui Putignano a fost perchezitionata in 2009 de un echipaj al Garzii Financiare a Italiei, cand fostul senator a facut obiectul unei investigatii din partea procurorului Alfredo Robledo, in legatura cu o suma de 200.000 de euro, deturnata dintr-un credit de 2,3 milioane de euro, citim in Academia Catavencu.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: