„In cele doua saptamani de cand am deschis, avem un trafic cu 10% mai mare fata de cafeneaua anterioara (din Bucuresti Mall – n.r.). H&M isi va deschide magazinul langa noi in cateva luni, ceea ce ne va creste traficul si mai mult. Aceasta e cu siguranta una din cele mai bune locatii pe care le detinem in Romania si e cea mai mare cafenea a noastra”, a declarat pentru wall-street.ro Jim Brandon, Managing Director Marianopolous Coffee Company Romania, Grecia, Cipru si Bulgaria.
Starbucks detine in prezent opt cafenele in Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara, care sunt frecventate de circa doua milioane de consumatori. Compania isi propune sa inaugureze noi locatii anul acesta, in malluri sau in spatii stradale.
„Cand vin aici ma intalnesc cu parteneri, proprietari de spatii comerciale pentru ca e o piata atat de puternica pentru noi incat ne propunem sa investim pentru a creste”, a mai spus Brandon. „Cu siguranta vom deschide locatii noi. Nu va pot spune timingul exact, depinde de piata, de unde ne doresc consumatorii. Nu vom face compromisuri, vom intra doar in cele mai potrivite locatii”.
Potrivit acestuia, Constanta, Brasov si Iasi ar putea fi viitoarele destinatii pentru extinderea Starbucks. „Atunci cand ne uitam la o piata punem o harta pe masa si spunem «vrem sa fim in acest colt al acestei strazi». Daca acel loc nu va deveni disponibil nu vom deschide o cafenea”, explica managerul.
Fata de pietele din regiune in care Starbucks e prezenta, Romania se diferentiaza prin vanzari mari de cafea boabe, la pachet, fiind a doua piata ca marime, dupa Rusia.
Lantul de cafenele Starbucks a intrat pe piata din Romania in 2007. La nivel mondial, compania detine peste 14.000 de cafenele in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, America Latina si Coasta Pacifica.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: