7 Decembrie 2010

PepsiCo are o noua structura de management



Ca urmare a fuziunii anuntate in luna martie, dintre PepsiCo si imbuteliatorii PepsiAmericas si Pepsi Bottling Group, cele doua divizii ale PepsiCo din Romania (Beverages si Snacks) si-au integrat operatiunile si vor fi coordonate de un singur business unit general manager, in persoana lui Pavlos Katsivelis.

Cu o experienta de 8 ani in cadrul PepsiCo, Pavlos Katsivelis (foto) a ocupat anterior pozitia de director general al Pepsi Bottling Group Greece (PepsiCo Ivi), divizia de bauturi racoritoare din Grecia.

Printre schimbarile de management se numara si un nou director de marketing, in persoana lui Manos Spanos, care anterior a condus departamentul de marketing al PBG Grecia, imbuteliatorul PepsiCo din Grecia.

Anda Drilea, noul director de resurse umane, a ocupat inainte de fuziune pozitia de HR Director al Star Foods Romania, companie detinuta de PepsiCo inca din 2004.

De asemenea, Michalis Orfanoudakis ocupa acum pozitia de CFO PepsiCo Romania, inainte avand aceasta pozitie in cadrul Star Foods. Sales Director PepsiCo Romania este acum Tunc Gencoglu, cu o experienta de 12 ani in structura internationala PepsiCo.

In martie 2010, PepsiCo a finalizat achizitia companiilor sale imbuteliatoare la nivel mondial – PepsiAmericas si Pepsi Bottling Group, in cadrul unei tranzactii in valoare de 7,8 mld. dolari.

In Romania, in urma fuziunii, PepsiCo cuprinde divizia de snacks (Star Foods), producatorul chips-urilor Lay’s, a gamei Star si a snacks-urilor Krax si divizia de bauturi racoritoare, Q.A.B, cu branduri precum Pepsi, Mirinda, 7Up. Mountain Dew, Lipton Ice Tea, Prigat si Roua Muntilor.

Odata cu finalizarea fuziunii cu cei doi imbuteliatori, PepsiCo a devenit cea mai mare companie producatoare de produse alimentare si bauturi racoritoare din America de Nord si a doua la nivel mondial, cu venituri anuale de aproximativ 60 mld. dolari si aproape 285.000 de angajati. PepsiCo este, de asemenea, lider global pe piata snacks-urilor.

PepsiCo detine 19 linii de produse care genereaza impreuna vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari. Cifra de afaceri s-a ridicat la peste 43 mld. dolari in 2009.



Citeste si