Extinderea in retelele internationale de retail urmeaza a fi facut incepand din primavara anului viitor. “Ponderea vanzarilor va fi generata in mare parte de retail, in conditiile in care volumele vor fi superioare celor adresate clientilor HoReCa. Avem deja un parteneriat incheiat cu Kaufland, care, din 2010, va deschide magazine cu raioane destinate comercializarii pestelui proaspat” a mai spus seful Deutche See.
Produsele sunt comercializate in Romania prin intermediul partenerului exclusiv DeSee Distribution. “Produsele vor fi mai scumpe cu circa 20-25% decat cele existentepe piata, pentru ca au o calitate mai buna (costurile anuale pentru verificarea calitatii la Deutsche See se ridica la peste un milion de euro), dar si pentru ca, de pilda, pestele congelat va avea 5% gheata, fata de 20%, cat e procentul acum pe piata” a mai declarat Cliseru.
Potrivit acestuia, romanii consuma mai mult peste decat cu trei ani in urma, insa, cu toate acestea, este extrem de redus fata alte piete europene. “Daca in urma cu trei ani, romanii consumau, in medie, 3 kilograme de peste pe an, acum consuma 5 kilograme. In Portugalia o persoana consuma 100 de kilograme anual, in Italia, 50 de kilograme, iar Germania , circa 40 de kilograme.
Pe partea de restaurante, in prezent sunt deschise trei locatii NordSee pe piata din Capitala, urmand ca, pana la sfarsitul anului, sa mai fie inaugurat un restaurant pe Calea Victoriei, in America House.
Nordsee are mai mult de 100 de ani de experienta si detine la nivel international peste 400 de restaurante in Germania, Austria, Elvetia, Cehia, Ungaria, Bulgaria, Turcia.
Toate restaurantele Nordsee din Germania si Austria sunt operate de proprietar, in timp ce in celelalte tari sunt operate in sistem de franciza.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: