5 August 2009

Metro lanseaza o marca proprie de vinuri



Retailerul Metro Cash & Carry a lansat Romanian Winecellars, o colectie de vinuri marca proprie dedicata sezonului estival.

Colectia nou lansata contine vinuri tinere, florale care se asociaza perfect cu preparatele culinare usoare, urmand tendintele internationale din domeniu, potrivit comunicatului de presa emis de companie.

„Prin Romanian Winecellars, colectia „Fresh”, METRO Cash & Carry dezvolta segmentul nou de vinuri proaspete si consolideaza pozitia Romaniei pe piata internationala a vinurilor, oferind posibilitatea unei noi alegeri special create pentru clientii profesionisti”, a declarat Bart Blomme, director al departamentului Cumparari Produse Alimentare din cadrul companiei.

Colectia „Fresh” cuprinde atat vinuri albe (Zghihara, Sarba, Feteasca Alba, Feteasca Regala, Sauvignon), roze (Roze, Busuioaca, Varatic) cat si rosii (Babeasca Neagra, Feteasca Neagra, Cabernet) si vinuri frizzante (Usurel de vara, Racoros de Vara), potrivit oficialilor Metro. Acestea vor putea fi disponibile si in sezonul racoros. Vinurile estivale se adreseaza, in special, segmentului de clienti HoReCa (terase, restaurante), dar si clientilor individuali.

"Metro Cash & Carry Romania colaboreaza pentru acest proiect cu mai multi producatori autohtoni, dupa criterii referitoare la vinul produs, care trebuie sa fie reprezentativ pentru zona, dar si la producator, care trebuie sa fie foarte bine pozitionat din punct de vedere calitativ", au precizat reprezentantii companiei pentru Wall-Street. Acestia au mai adaugat ca avantajele parteneriatului cu producatorii romani rezulta, in primul rand, din faptul ca exista o abordare unitara din partea Metro si a partenerilor sai pentru dezvoltarea pietei vinului romanesc si satisfacerii diferitelor categorii de clienti.

Alte marci proprii ale retailerului sunt Aro (prim nivel de pret) si Fine Food (premium).

Cititi articolul Se ascute lupta pe segmentul marcilor private.



Citeste si