22 Iulie 2009
Gerocossen, crestere a vanzarilor de 10% la sase luni
Gerocossen, unul dintre primii cinci producatori de cosmetice din Romania, a inregistrat in primele 6 luni ale anului 2009 o crestere de 10% a cifrei de afaceri fata de cele 10 milioane de lei inregistrate in 2008.
Produsele Gerocossen sunt distribuite in proportie de 69% in sistem traditional si de 29% pe prin supermarketuri si hipermarketuri, acestea distribuindu-se insa si prin canalul farma.
Importanta este si cresterea exportului in Maroc, Italia, Kuweit si Elvetia, la care vine acum sa se adauge si Dubaiul. Activitatea de export a ajuns sa depaseasca 5% din totalul cifrei de afaceri.
Reprezentantii companiei mizeaza in continuare pe o crestere substantiala, peste cea generala a pietei de 5-10%. “Aceasta afirmatie este sustinuta si de faptul ca femeile nu vor renunta sa investeasca in produse pentru infrumusetare”, spun oficialii Gerocossen.
Importanta este si cresterea exportului in Maroc, Italia, Kuweit si Elvetia, la care vine acum sa se adauge si Dubaiul. Activitatea de export a ajuns sa depaseasca 5% din totalul cifrei de afaceri.
Reprezentantii companiei mizeaza in continuare pe o crestere substantiala, peste cea generala a pietei de 5-10%. “Aceasta afirmatie este sustinuta si de faptul ca femeile nu vor renunta sa investeasca in produse pentru infrumusetare”, spun oficialii Gerocossen.