„Ascensiunea business-ului Medlife s-a datorat si segmentului corporate, unde am reusit sa atragem clienti mari in dauna concurentei, acest segment inregistrand o crestere de 85 % fata de aceeasi perioada a anului trecut”, a declarat Ciprian Ciobanu, Sales&Marketing Director Medlife.
Medlife a inregistrat, in intervalul ianuarie – martie 2009, un numar total de 200.000 pacienti, cea mai mare participatie fiind adusa de Life Memorial Hospital, Hiperclinica Grivita, Hiperclinica Unirii si Hiperclinica Favorit. In ceea ce priveste segmentul de analize, Medlife a raportat pentru primul trimestru un numar total de 400.000 analize medicale.
La inceputul lui 2009, reprezentantii Medlife au anuntat ca estimeaza pentru anul in curs o cifra de afaceri de 31,5 milioane euro, aceasta fiind bazata in principal pe atragerea de noi clienti. De asemenea, compania a anuntat ca si-a bugetat o investitie de 5 milioane pentru dezvoltarea unor unitati deja existente si deschiderea unei noi clinici in zona Obor-Iancului.
In perioada urmatoare, MedLife estimeaza ca piata serviciilor medicale private din Romania va avea o crestere spectaculoasa in masura in care va fi introdusa coplata pentru asiguratii din sistemul medical de stat. Astfel, reprezentantii companiei estimeaza ca piata va avea un ritm de creste de peste 40% in primul an de la introducerea sistemului de coplata, fata de ritmul curent de crestere de 25 -30%.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: