La aceasta campanie participa toate magazinele de electrocasnice care comercializeaza produse Arctic.
“Electrocasnicele vechi consuma foarte multa energie in comparatie cu cele moderne, care dispun de tehnologii eficiente. De exemplu, masinile noi de spalat consuma astazi cu 50% mai putina energie si 60% mai putina apa comparativ cu cele care au o vechime de 20 de ani. Totodata, cele mai performante frigidere consuma doar un sfert din energia necesara functionarii unui frigider din 1990. Prin inlocuirea electrocasnicelor vechi cu unele de ultima generatie, consumatorii pot reduce valoarea facturilor la energie electrica si apa”, declara Gabriela Geana (foto), marketing manager Arctic.
Campania de buy-back “Cu Arctic e profitabil sa reciclezi” este sustinuta printr-un mix de comunicare, ce include promovare radio, OOH in statiile de metrou din Bucuresti, campanie de advertising online, microsite dedicat campaniei (www.arcticbuyback.ro), precum si activitati de direct mailing catre consumatori si comercianti, activitati de relatii publice si materiale promotionale in spatiul de vanzare.
Arctic face parte din grupul Arcelik, al treilea producator european de aparatura electrocasnica. La peste 50 de ani de la infiintare, produsele companiei Arcelik sunt prezente in peste 100 de tari din intreaga lume. Compania detine 12 unitati de productie in 4 tari si are peste 17.000 angajati. Portofoliul Arcelik include 10 branduri.
Arcelik a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 3.7 miliarde euro.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: