Producatorul de lactate Albalact (ALBZ) a obtinut in intervalul ianuarie-septembrie un castig net de 1 milion lei (274.725 euro), in scadere de 5,6 ori fata de perioada similara a anului trecut, pe fondul cresterii mai accelerate a cheltuielilor in raport cu incasarile, a anuntat compania.
In primele noua luni ale anului trecut, societatea a obtinut un profit net de 5,69 milioane lei.

Afacerile companiei in intervalul ianuarie-septembrie anul curent au fost de 134,1 milioane lei (36,8 milioane euro), in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 111,75 milioane lei.

In primele noua luni ale anului societatea a atras incasari de 146,2 milioane lei (40,16 milioane euro), in urcare cu 22,7% fata de perioada similara a anului trecut, cand veniturile companiei au fost de 119,2 milioane lei.

In acelasi timp, in intervalul ianuarie-septembrie cheltuielile societatii au fost de 144,94 milioane lei (39,81 milioane euro), in crestere cu 28,9% fata de acelasi interval din anul trecut, cand cheltuielile s-au cifrat la 112,44 milioane lei.

Compania are un capital social de 65,27 milioane lei, divizat in 652,7 milioane titluri cu valoarea nominala de 0,10 lei, iar principalii actionari ai companiei sunt Ciurtin Petru, cu o participatie de 31,74%, fondul de investitii RC2, care controleaza 17,28% din capitalul social si Ciurtin Petru-Raul, cu 14,22% din actiuni.

Titlurile Albalact Alba Iulia se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul ALBZ, iar valoarea de piata a companiei se ridica la 134,46 milioane lei (35,97 milioane euro), aferenta cotatiei de 0,206 lei/actiune, stabilita in sedinta bursiera de vineri.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri