24 Iulie 2008

Investitie de 100.000 de euro pentru a patra unitate Cafepedia



Catalin Mahu (foto), unic actionar al companiei Trotter Restaurant si detinator al brandurilor La Mama si Cafepedia, a inaugurat sistemul de francize Cafepedia cu a patra locatie din Mamaia, dupa o investitie de 100.000 de euro in amenajarea si dotarea cafenelei de pe litoral.

Amortizarea costurilor este previzionata pentru sfarsitul sezonului 2009, a adaugat Mahu. Cafeneaua are 500 metri patrati si beneficiaza de o locatie premium, pe plaja din nordul statiunii Mamaia, in fosta locatie Ultima Playa.

Pentru anul in curs, Mahu si-a propus extinderea retelei de cafenele la sase locatii si o cifra de afaceri de 1.000.000 de euro pentru business-ul Cafepedia. Compania detine inca trei locatii Cafepedia in Capitala, in Piata Alba Iulia, zona Universitate, cea mai recenta fiind deschisa in apropiere de Piata Romana, pe 3 nivele, cu o suprafata utila de 700 metri patrati si o capacitate de 250 persoane.

“In Cafepedia 3 am investit in jur de 200.000 euro numai in mobilier, aparate. Estimam ca aceasta cafenea sa aduca in jur de 500.000 euro”, declarase anterior Mahu.

Brandul Cafepedia s-a nascut in 2005, o data cu lansarea primei cafenele la parterul restaurantului La Mama din Piata Alba Iulia. In prezent, Catalin Mahu mai detine sase restaurante La Mama in Bucuresti si unul pe litoral, la Mamaia.

Anul trecut, cifra de afaceri a Trotter Restaurant a fost de aproximativ opt milioane euro, iar pentru acest an reprezentantii companiei estimeaza o crestere de 50%, pana la 12 milioane de euro.

Trotter Restaurant are ca obiectiv, in urmatorii cinci ani, o retea de 50 de francizori pentru restaurantele "La Mama" in afara Bucurestiului, dar dezvoltarea lantului de restaurante se va realiza in Capitala exclusiv de catre companie.



Citeste si