21 Iulie 2008

URBB isi ia vicepresedinte de marketing de la Unilever Israel



Doron Zilberstein, fostul national sales manager al Unilever Israel, va fi, incepand din luna septembrie, vicepresedintele de marketing al United Romanian Breweries Bereprod (URBB), functie detinuta pana in prezent de Catalin Ignat.

Schimbarea a survenit ca urmare a deciziei lui Catalin Ignat “de a lua in considerare alte oportunitati de cariera”, au spus reprezentantii URBB.

“Dupa 12 ani petrecuti in compania URRB, Catalin Ignat urmeaza ca in foarte scurt timp sa raspunda uneia dintre ofertele primite, atat din cadrul grupului Carlsberg, reprezentand o recunoastere fireasca a competentelor sale, cat si din partea altor companii din industrie”, se arata intr-un comunicat al companiei.

La randul sau, Catalin Ignat a declarat ca a asistat la toate momentele importante din cadrul URBB, perioada pe care o catalogheaza drept una “plina de satisfactii”.

Nascut in 1967, in Israel, Doron Zilberstein este casatorit si are 3 copii. Detine o diploma in administrarea afacerilor si finante a Colegiului de afaceri din Tel-Aviv si este absolvent al cursurilor MBA, cu specializare in marketing, la Heriot-Watt University (Edinburgh Business School, UK).

Activitatea profesionala si-a inceput-o in domeniul marketingului, in industria farmaceutica, imediat dupa absolvirea universitatii, in 1994. Dupa 4 ani pe aceasta piata, a ocupat succesiv pozitiile de category manager (1998 - 2001), marketing manager - divizia food (2001 - 2003), business unit manager - divizia food (2003 - 2006) si national sales manager (2006 - 2008) din cadrul Unilever Israel.

" Piata bauturilor din Romania este matura si extrem de competitiva, consumatorii romani sunt persoane atente la imaginea marcilor. De aceea rolul meu este de a continua dezvoltarea marcilor. M-am bucurat sa gasesc aici o echipa de profesionisti si un colectiv unit. Ii multumesc lui Catalin Ignat pentru rezultatele inregistrate si ii doresc succes in continuare", a spus Doron Zilberstein.

Portofoliul URBB cuprinde exclusiv marci internationale de bere, respectiv Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.

Investitiile planificate de companie pentru 2008 se vor ridica la peste 20 de milioane de euro si vor fi orientate catre marirea capacitatii de imbuteliere si dezvoltarea sistemului de distributie.



Citeste si