Supermarketurile poloneze Froo au ajuns la 100 de magazine în România

Sursa Foto: Froo România

Supermarketurile poloneze Froo au ajuns la 100 de magazine în România

Cuprins Articol:

Froo, lanțul de magazine de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe piață. Intrați in România în luna iunie anul trecut, Froo și-a dezvoltat puternic rețeaua de magazine, concurând cu lanțuri de proximitate precum Profi, Penny sau diviziile de magazine de tip convenience ale marilor retaileri locali.

De la lansare, clienții Froo au consumat peste 1 milion de hot dogi și peste 600.000 de cafele, anunță retailerul.

În doar un an, Froo a ajuns la 100 de magazine. Este o etapă importantă care reflectă puterea ambiției noastre și dedicarea echipelor noastre excepționale din România și Polonia”, a spus Anna Grabowska, EVP Żabka Polska, Managing Director Żabka International.

Persoanele fizice au posibilitatea de a-și administra propriul magazin Froo

Prin intermediul unui model de parteneriat de afaceri, persoanele fizice au posibilitatea de a-și administra propriul magazin Froo. Brandul sprijină activ și comercianții independenți existenți care aleg să își transforme magazinele în format Froo.

Citește și După ce au adus magazinele Froo în România, polonezii de la Zabka fac spectacol la bursă

Froo a deschis un magazin la fiecare trei zile

De la intrarea pe piața românească, Froo a deschis un magazin la fiecare trei zile, având acum locații în București, Pitești și Constanța, atât în centrele orașelor, cât și în zone rezidențiale. Magazinele multifuncționale combină produse alimentare de bază și preparate gata de consum cu conceptul Froo Bistro, care oferă cafea de calitate, gustări calde precum pizza, panini, produse de patiserie dulce, precum și produse exclusive sub marcă proprie. Oferta reflectă preferințele locale, peste 80% din sortimente provenind de la mărci cunoscute în Romania.

Personalizate pentru tine