DEICHMANN înregistrează o evoluție puternică în România Retailerul de pantofi realizează o creștere a vânzărilor de peste 10% în 2024 și își consolidează locul de lider pe piață

DEICHMANN înregistrează o evoluție puternică în România Retailerul de pantofi realizează o creștere a vânzărilor de peste 10% în 2024 și își consolidează locul de lider pe piață

București, 02 iunie 2025. DEICHMANN rămâne pe drumul cel bun în România și poate privi înapoi la un an de afaceri de succes. Retailerul de pantofi a încheiat anul 2024 cu o creștere a vânzărilor de peste 10%, ajungand la un volum de peste 730 de milioane de lei. DEICHMANN a reușit să vândă aproximativ 4,2 milioane de perechi de pantofi în magazinele sale.

Adică cu aproximativ 166.000 de perechi mai mult decât anul trecut. Astfel compania rămâne lider de piață în comerțul cu amănuntul de încălțăminte din România. La sfârșitul anului 2024, numărul de angajați era de aproximativ 858.

DEICHMANN este prezentă în România din 2007 și de atunci s-a dezvoltat continuu. "Promisiunea noastră este aceasta: Oferim încălțăminte la modă și branduri de top în magazine moderne, cu consiliere prietenoasă, la cel mai bun preț posibil pentru întreaga familie. Această promisiune este ceea ce ne definește ca DEICHMANN, iar oamenii din România apreciază acest lucru. Acesta este și motivul succesului nostru – mai ales în vremuri dificile din punct de vedere economic", spune Directorul General Daniel Popa.

DEICHMANN operează acum 120 de magazine în România și investește continuu în rețeaua sa. Retailerul de pantofi continuă să se concentreze pe designul și serviciile moderne ale magazinelor pentru o experiență de cumpărături atractivă. Noul concept de magazin este revoluționar prin aspectul său modern, senzația de spațiu generos, tonurile delicate de culori și mult spațiu pentru pantofi sport. Anul acesta sunt planificate încă 6 magazine noi, iar încă 7 vor fi modernizate conform noului concept de design al magazinului.

Ofertele digitale și omnichanel completează într-un mod semnificativ service-ul clienților oferit de echipele din magazine. Acesta include serviciul Click & Collect, care a fost lansat anul trecut. Se oferă astfel clienților posibilitatea de a comanda online și de a ridica produsele dorite de la magazinul DEICHMANN preferat.

Conceptul DEICHMANN ce oferă pantofi cu cel mai bun raport calitate-preț este viabil chiar și în momentele dificile. Temele de top pe care compania le-a extins în continuare la diferite niveluri în 2024 au fost raportul calitate-preț, diversitatea mărcilor și expertiza în modă. De la sport la casual și până la elegant, clienții DEICHMANN au garanția că vor găsi pantofii potriviți pentru fiecare stil și pentru întreaga familie – și la cel mai bun raport calitate-preț.

Varietatea mărcilor este mare. Pe lângă îndrăgitele mărci proprii, compania oferă și încălțăminte de la mărci cunoscute precum Rieker, ESPRIT, Tom Tailor, Skechers, Bench, Crocs și Bugatti, precum și mărci sportive consacrate precum adidas, Nike, Puma și Fila. Clienții pot găsi și accesorii precum genți, eșarfe, șaluri si sepci sau rucsacuri sportive.

DEICHMANN se implică

„Compania trebuie să servească oamenii” – clienți, angajați, parteneri și oameni la nevoie. Această convingere a însoțit familia Deichmann încă de la început. În acest context, profiturile sunt importante pentru a permite o creștere sănătoasă a business-ului și, prin urmare, pentru a crea locuri de muncă. În același timp, o parte din profit a fost investită de mulți ani în angajament social.

DEICHMANN sprijină și proiecte sociale majore în România, în special în domeniul umanitar. Acestea sunt orientate către cele mai mari nevoi sociale, inclusiv prevenirea abandonului școlar, sprijinirea copiilor din medii defavorizate, promovarea persoanelor cu dizabilități neuromotorii și integrarea pe piața muncii a persoanelor greu de angajat.

DEICHMANN: Creator de tendințe cu tradiție

DEICHMANN in Romania este o subsidiara a Grupului DEICHMANN cu sediul in Essen, Germania. Afacerea de familie a fost fondată în 1913 și este acum cel mai mare comerciant cu amănuntul de încălțăminte din Europa. Anul trecut, 2024, DEICHMANN și-a sărbătorit cea de-a 111-a aniversare.

În ultimul exercițiu financiar 2024, Grupul a înregistrat vânzări brute la nivel mondial de aproximativ 8,7 miliarde EURO (7,5 miliarde EURO net, 2023: 8,5 miliarde EURO brut). Creșterea vânzărilor ajustate în funcție de valută este de +2,3 la sută. Datorită vânzărilor bune de pantofi de marcă cu prețul mai ridicat, prețul mediu al modelelor vândute a crescut. Peste 180 de milioane de perechi de pantofi au fost vândute în întreaga lume în magazine și prin magazine online.

Acum activ în peste 30 de țări, grupul de companii a generat aproximativ 68% din vânzările sale în străinătate în 2024. La 31 decembrie 2024, DEICHMANN SE opera circa 4.700 de magazine, aproximativ același număr ca în anul precedent, precum și aproximativ 40 de magazine online. La sfârșitul anului, aproximativ 49.900 de angajați lucrau pentru DEICHMANN SE la nivel mondial (2023: aproximativ 49.000).

Mediul de piață a fost anul trecut, de asemenea, foarte provocator pentru comerciantul cu amănuntul de încălțăminte numărul unu din Europa. Consumul privat a scăzut pe multe piețe. Oamenii se simt nesiguri, parțial din cauza crizelor geopolitice, și au mai puțini bani disponibili din cauza creșterii continue a costului vieții. Deși anul a fost dificil pentru industria retailului de modă, compania a reușit să avanseze datorită conceptului DEICHMANN - pantofi cu cel mai bun raport calitate-preț. În Europa, conceptul DEICHMANN a înregistrat o creștere a vânzărilor de peste 5 la sută.

Heinrich Deichmann: „Ceea ce este esențial pentru noi este că oferim un raport calitate-preț excelent cu modă atractivă și mărci puternice. Ne dorim ca toată lumea să își poată permite pantofi buni – aceasta a fost de generații promisiunea afacerii noastre de familie.”

Heinrich Deichmann este mulțumit de performanța generală a grupului pentru anul trecut: „Am atins obiectivele cheie și am făcut progrese semnificative în 2024. De exemplu, ne-am dezvoltat cu succes portofoliul de mărci și am achiziționat drepturile de brand pentru pantofi ESPRIT pentru Europa și SUA. În plus, mărci noi atractive precum Kappa, Bugatti, s. Oliver, Rieker și Crocs sau Buffalo completează oferta noastră diversificată.”

După investiții ample anul trecut – de exemplu în logistică cu noi centre de distribuție în Elveția și SUA – DEICHMANN plănuiește investiții de aproximativ 420 de milioane de euro pentru anul în curs – mai mari decât oricând. Pe lângă investițiile în activități omnichanel, DEICHMANN continuă să se concentreze pe magazine staționare. Accentul se pune aici pe modernizarea în continuare a rețelei de magazine. În prezent, în grup sunt planificate aproximativ 450 de magazine noi și modernizari, așa cum a fost cazul și anul trecut. DEICHMANN continuă să se concentreze pe un concept modern de design de magazin și servicii pentru o experiență de cumpărături atractivă

Foto Deichmann

Personalizate pentru tine