Cristian Stoenică preia conducerea METRO Convenience România și va coordona strategia noului concept de proximitate LaDoiPași Extra

Sursǎ foto: Metro

Cristian Stoenică preia conducerea METRO Convenience România și va coordona strategia noului concept de proximitate LaDoiPași Extra

Cristian Stoenică preia conducerea METRO Convenience România și va coordona strategia de dezvoltare a noului concept de proximitate LaDoiPași Extra.

Începând cu 1 august 2024, Cristian Stoenică va prelua rolurile de Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al Metro Convenience România.

Înființată în ianuarie 2022 de Metro Cash&Carry România SRL, Metro Convenience operează brandul LaDoiPași Extra - un format de franciză destinat zonelor urbane mari, aflat încă într-o perioadă de testare.

Din noul rol, Cristian Stoenică va coordona dezvoltarea magazinelor LaDoiPași Extra și va consolida franciza LaDoiPași în România.

"Sunt conștient de responsabilitatea pe care o implică acest rol și, alături de echipa mea, voi continua să aplic cunoștințele și experiența acumulate în cei peste 17 ani de activitate la Metro, pentru a dezvolta comerțul de proximitate. Vom rămâne concentrați pe crearea unor soluții personalizate și pe adaptarea constantă a serviciilor noastre pentru a asigura o experiență de cumpărături cât mai plăcută și eficientă pentru clienții finali. (...)", a declarat Cristian Stoenică, Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al Metro Convenience România.

Cristian și-a început cariera la Metro România la începutul anului 2007, în Departamentul Operațional, unde a fost implicat în coordonarea diviziilor Office și Sezon.

În 2011, a preluat un rol în Forța de Vânzări ca Specialist Expansiune Franciză, iar din 2014 a devenit Coordonator Proiect Franciză Retail în echipa Head Office.

În 2017, a fost numit Manager Regional de Vânzări, iar în 2019, Manager de Vânzări Retail.

Din martie 2020, Cristian a fost Head of Retail Sales, având un rol important în dezvoltarea sustenabilă a rețelei de franciză LaDoiPași, dar și a segmentului de clienți revânzători ai companiei Metro.

Personalizate pentru tine