O nouă mutare făcută de Carrefour după preluarea Cora: inaugurarea făcută recent

Sursǎ foto: Carrefour

O nouă mutare făcută de Carrefour după preluarea Cora: inaugurarea făcută recent

Cuprins Articol:

Carrefour România inaugurează oficial un nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua Alexandriei 152.

Ca urmare a integrării magazinelor Cora de format mare în universul Carrefour, rețeaua de hipermarketuri a retailerului ajunge la 57 de magazine deschise la nivel național, unul dintre acestea fiind remodelat și rebranduit în București, urmând ca celelalte să fie inaugurate în mod oficial în curând.

Situat în incinta centrului comercial Supernova, Șoseaua Alexandriei 152, hipermarketul este deschis de luni până duminică, între orele 08:00 - 22.00. Acesta dispune de o suprafață de vânzare de 6.881 mp și susține dezvoltarea comunității locale, prin cele 160 de locuri de muncă.

„(...) În noul magazin, clienții noștri vor găsi o selecție largă de peste 30.000 de produse, inclusiv bine cunoscute produse de la furnizori locali și produse marcă proprie, precum și o varietate de delicatese internaționale.” a declarat Octavian Taralunga, Director de magazin, Carrefour Alexandriei.

Produse proaspete de la producătorii locali

Noul magazin le oferă clienților o varietate de sortimente de la producători locali, după cum urmează:

  • Legume si fructe de sezon de la Cooperativele Agricole din Vărăști, Brezoaele și Fierbinți sub eticheta Grădina Noastră;
  • Produse de brutărie, realizate în laboratoarele proprii de către specialiștii Carrefour;
  • O sortimentație bogată de produse BIO, pentru o alimentație echilibrată.

Mai mult, clienții au acces la vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării.

Astfel, vinuri precum „Zâna Verde Sauvignon Blanc”, „Stih Cabernet Sauvignon” pot fi descoperite de iubitorii de gusturi locale în categoria Vin din Regiunea Ta. Alături de ele, sunt disponibile vinuri din selecția Exclusiv (cum ar fi „Vinul Cavalerului Secret Alb”, „Răsărit Busuioacă de Bohotin”, „Siel Fetească Neagră”), precum și vinuri gastronomice din gama Premium.

De asemenea, sunt disponibile produse marcă proprie Carrefour, cum ar fi cele din game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau EssentialDrag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection).

Totodată, clienții pot găsi la rafturile Carrefour și produse de brand (inter)național și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români.

Clienții au de asemenea la dispoziție și carmangeria tradițională, de unde pot achiziționa produse de carne, din porc și vită, proaspăt tranșate, din carcase cu origine România. Totodată, aceștia au la dispoziție și o varietate de produse locale, preparate sau afumate.

Cât privește produsele non-alimentare, în ofertă se regăsesc articole din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă ori grădină, produse cosmetice, dar și jucării, cărți sau rechizite.

Pe lângă serviciile consacrate disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot folosii și cardul de cumpărături BT Direct, al diviziei consumer finance a Băncii Transilvania, prin care beneficiază de 5% cashback din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate prin plata integrală în magazin și online, pe Carrefour.ro.

O experiență omnichannel la cumpărături

În linie cu viziunea sa omnichannel, Carrefour continuă să dezvolte rețeaua națională de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, ExpressMarket, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul discount de tip cash & carry.

Ca parte din procesul de remodelare, Carrefour extinde beneficiile din programul Act for Good, în care clienții pot acumula puncte de loialitate ce pot fi utilizate ca monedă de schimb pentru a beneficia de discounturi, experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.

De asemenea, dincolo de casele 100% self checkout, care dispun de un sistem de scanare și efectuare a plății simplu și intuitiv pentru toată lumea, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour.

Mai mult, platforma Bringo le oferă clienților opțiunea de a alege cum preferă să intre în posesia cumpărăturilor, cu livrare direct acasă sau gata pregătite în hipermarket pentru ridicare personală, prin opțiunea Click & Collect.

Totodată, din secțiunea Hipermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite din magazinul Carrefour Alexandriei, iar Glovo le va livra la adresa indicată în Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.

Nu în ultimul rând, prin programul „Minus la sută", clienții au parte de reduceri de până la 20% la o gamă de peste 1700 de produse 45 de categorii diferite: de la produse alimentare (mezeluri, lactate, brânzeturi, alimente congelate), precum și produse de bază și de băcănie, până la produse de igienă personală și pentru întreținerea casei.

Printre acestea, se regăsesc atât sortimente din portofoliul de mărci proprii ale retailerului, cât și produse de brand internațional și național.

Programul este disponibil în toate magazinele Carrefour de tip Hiper si Market până la finalul lunii august.

Personalizate pentru tine