Dentsu Southeast Europe anunță numiri esențiale în cadrul echipei regionale de management, menite să accelereze creșterea și să conducă transformarea către o organizație One Dentsu agilă și centrată pe client. Noile numiri susțin ambiția dentsu de a construi soluții integrate și centrate pe oameni, punând inovația în centrul a tot ceea ce dentsu oferă clienților, stimulând astfel creșterea și susținând obiectivele de transformare.

Dentsu Southeast Europe operează în 11 țări: România, Bulgaria, Croația, Albania, Bosnia și Herțegovina, Kosovo, Macedonia de Nord, Muntenegru, Serbia, Slovenia și Republica Moldova.

Numiri-cheie în roluri extinse

Radoslav Nedelchev devine Chief Client Officer dentsu Europa Centrală și de Est

Pe lângă rolurile sale actuale de Chief Client Officer dentsu Southeast Europe (SEE) și Country Manager dentsu România, Radoslav Nedelchev va prelua și funcția de Chief Client Officer dentsu Europa Centrală și de Est (CEE). În acest rol, Radoslav va extinde oferta integrată a dentsu pentru clienții cheie din CEE, aliniindu-se cu angajamentul companiei de a conduce creșterea prin inovație cu impact. El va valorifica punctele forte colective ale creativității transformative, media, datelor și tehnologiei.

Marian Petcu devine Strategy Officer, dentsu Southeast Europe

Acest nou rol va întări capacitatea dentsu de a oferi avantaje unice și de a obține rezultate optime de creștere pentru clienții săi, valorificând capabilitățile sale integrate de media, customer experience, creație și transformarea afacerilor. Marian va îmbunătăți rezultatele strategice ale echipelor de clienți din Sud-Estul Europei prin rețeaua de agenții media dentsu, inclusiv Carat, iProspect și dentsuX. El va unifica specializările-cheie din cadrul dentsu, precum Insight Strategy și Media Effectiveness, și va alinia expertiza și capabilitățile din întreaga regiune.

Cosmin Cojocaru își asumă rolul de Media Practice Lead, dentsu Southeast Europe

Din această poziție, Cosmin va conduce operațiunile de media ale dentsu concentrându-se pe construirea unei comunități de succes care să livreze în mod constant excelență clienților și să conducă creșterea și transformarea acestora. El va colabora îndeaproape cu echipele media ale Carat, iProspect și dentsuX pentru a facilita creșterea la scară largă a clienților din Sud-Estul Europei. Cosmin va continua să-și îndeplinească și responsabilitățile actuale de Group Planning Director pentru Dentsu România.

Marius Tianu devine Creative Practice Lead, dentsu Southeast Europe

În acest rol, conducând practica creativă a Dentsu in Europa de Sud-Est, Marius își va folosi experiența pentru a valorifica întregul potențial al capacităților agentiei de creatie și impactul în toate domeniile de practică. El va conduce implementarea noii strategii de go-to-market a Dentsu Creative și va inspira profesioniștii din advertising sa construiască o comunitate puternică. Pe lângă stabilirea unei practici creative de top, Marius va consolida filosofia și cultura creativă a companiei în toate operațiunile Dentsu Creative din Europa de Sud-Est. El va continua să servească drept Group Creative Director în plus față de aceste noi responsabilități.

Vjeko Srednoselec devine Growth Officer, dentsu Southeast Europe

Pe lângă rolul său de Chief Operating Officer dentsu Croația, Vjeko Srednoselec a fost numit Growth Officer pentru dentsu Southeast Europe. În acest nou rol, el va conduce inițiativele de creștere și va îmbunătăți colaborarea între branduri și echipe pentru a descoperi oportunități de piață, propulsând dentsu Southeast Europe și clienții săi către următoarea fază de creștere. Vjeko va juca, de asemenea, un rol esențial în conducerea transformării și integrării serviciilor de Media și Creative pentru a stimula creșterea.

Vessela Kotseva devine Commercial Director, dentsu Southeast Europe

În acest rol, Vessela isi va valorifica expertiza în media și managementul clienților, împreună cu abilitățile de leadership, pentru a accelera creșterea dentsu în Sud-Estul Europei. Ea se va concentra pe construirea unei culturi puternice, de înaltă performanță și pe stimularea creșterii afacerilor clienților noștri. Cu experiența sa extinsă în poziționarea comercială, Vessela va asigura investiții eficiente, precum și dezvoltarea și scalarea produselor media.

Milena Mishineva devine Data & Product Strategy Director, dentsu Southeast Europe

În acest rol, Milena va supraveghea toate produsele și platformele de analiză bazate pe date și tehnologie orientate către clienți ale dentsu. Ea va conduce colaborarea între Media, Creative și produse, standardizarea și automatizarea serviciilor, va cultiva parteneriate externe și va conduce inovația pentru a asigura creșterea durabilă a clienților din regiunea Europei de Sud-Est.

„Lansăm o nouă abordare în promovarea soluțiilor inovatoare, care garantează creșterea și colaborarea eficientă, contribuind la dezvoltarea dinamică a competențelor și produselor noastre. În acest scop, dentsu se schimbă la nivel global și local, ținând cont de tehnologia și abordarea noastră de consultanță”, explică Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polonia & Europa Centrală și de Est. „Toate acestea sunt strâns legate de lucrurile în care credem noi în cadrul One Dentsu – o cultură bazată pe valori. Suntem convinși că aceste numiri binemeritate ne vor permite să răspundem mai bine și mai rapid nevoilor clienților noștri și că ele vor contribui la construirea succesului nostru colectiv în întreaga regiune CEE.”

„Ca parte fundamentală a strategiei noastre One dentsu, reunim talentul, inovația și structurile pentru a poziționa dentsu Sud-Estul Europei ca un partener de lider în creștere și transformare pentru branduri", a comentat Maria Grachnova, CEO al dentsu Sud-Estul Europei. „Cu comportamentul consumatorilor și tehnologiile de marketing evoluând într-un ritm fără precedent, trebuie să ne adaptăm mai rapid ca niciodată. În această primăvară, am inițiat schimbări pentru a face brandurile noastre mai interoperabile și distincte. Acum, finalizăm numirile de leadership pentru a implementa modelul nostru de clasă mondială și pentru a redefini parteneriatul dintre marketerii moderni și agențiile lor, stimulând creșterea prin inovație cu scop și integrare mai strânsă. Radoslav, Vjeko, Marian, Cosmin, Marius, Vessela și Milena sunt esențiali pentru avansarea ambițiilor noastre strategice de creștere. Viziunea lor colectivă și vasta lor expertiză vor fi neprețuite în a face dentsu Sud-Estul Europei - și clienții noștri - și mai eficienți și competitivi pe piața dinamică de astăzi", a adăugat Grachnova.

„Ca parte fundamentală a strategiei noastre One dentsu, îmbinăm talentul, inovația și structurile proprii pentru a poziționa dentsu Southeast Europe drept partener de top în creșterea și transformarea brandurilor”, a declarat Maria Grachnova, CEO dentsu Southeast Europe. „Având în vedere evoluția într-un ritm fără precedent a comportamentului consumatorilor și a tehnologiilor de marketing, trebuie să ne adaptăm mai prompt ca niciodată. În această primăvară am inițiat o serie de schimbări care pentru a face brandurile noastre mai interoperaționale și mai distincte. Acum ne aflăm în proces de finalizare a numirilor de leadership pentru a implementa modelul nostru best-in-class și pentru a redefini parteneriatul dintre marketerii moderni și agențiile lor, stimulând creșterea prin inovație cu sens și integrare mai eficientă.

Radoslav, Vjeko, Marian, Cosmin, Marius, Vessela și Milena sunt esențiali pentru progresul ambițiilor noastre strategice de creștere. Viziunea lor colectivă și experiența lor vastă vor fi neprețuite în a face dentsu Southeast Europe- și clienții noștri - și mai eficienți și mai competitivi pe o piața atât de dinamică precum cea de astăzi., a mai adăugat Grachnova.

Despre dentsu

Dentsu este un partener integrat de creștere și transformare pentru cele mai importante organizații din lume. Fondată în 1901 în Tokyo, Japonia, și prezentă în peste 145 de țări și regiuni, dentsu are un palmares dovedit în cultivarea și dezvoltarea inovațiilor, combinând talentele rețelei sale globale de branduri de top pentru a dezvolta soluții de creștere integrate și de impact pentru clienți. Dentsu oferă o experiență transformativă completă (EX) prin integrarea serviciilor sale în Media, CXM și Creație, iar abordarea sa transformatoare legată de afaceri (BX) extinde limitele transformării și creșterii durabile pentru branduri, oameni și societate.

Dentsu, inovație pentru impact.

Aflați mai multe:

www.dentsu.com

www.group.dentsu.com

Despre dentsu România

Ca parte a dentsu Southeast Europe, dentsu România este o rețea dezvoltată pentru soluții multi-brand care ajută clienții să anticipeze și să ia măsuri în privința unor oportunități viitoare cu potențial impact disruptiv, precum și să creeze noi posibilități de creștere în economia sustenabilă.

Dentsu oferă soluții și servicii centrate pe oameni, care să ducă la rezultate mai bune în cadrul afacerilor și al societății. Acest lucru se desfășoară prin intermediul celor patru branduri globale de top – două agenții media: Carat și dentsu X, iProspect – agenția de performanță digitală, precum și agenția sa unică de creație, Dentsu Creative.

În Europa de Sud-Est lucrăm cu peste 300 de profesioniști din 11 piețe: Albania, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Kosovo, Macedonia de Nord, Muntenegru, Serbia, Slovenia, România și Republica Moldova.

www.dentsu.com/see/en

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri