După mulți ani de așteptare în calea digitalizării administrației publice, începe să se vadă luminița de la capătul tunelului ANAF. Primii pași spre digitalizarea sectorului public fiscal au fost făcuți în colaborarea cu contribuabilii români, proiectele cu impact semnificativ în mediul de afaceri fiind sistemul informatic SAF-T și bineînțeles RO e-Factura.

NextUp, companie românească de dezvoltare software de afaceri de tip ERP, susține antreprenorii români în procesul de digitalizare al afacerilor, deoarece nu doar că vor eficientiza procesele de lucru crescând productivitatea, dar vor economisi resurse și bani.

Demontăm mitul că digitalizarea și automatizarea proceselor din companii este un bau-bau. Nu e deloc așa de complicat și nici o cutie neagra, dacă ai un partener care să te țină de mână până când ai obținut niște indicatori deștepți cu care să îți evaluezi rezultatele, succesul. Antreprenorii pot să lase în urmă temerile trecutului și să ia și act, nu doar cunoștință, de tendința de tehnologizare din mediul de afaceri, pentru că avem un decalaj față de restul țărilor din Uniunea Europeană. Vor trece la acțiune antreprenorii care vor să fie primii, care vor să aibă un avantaj competitiv. Tocmai pentru că viitorul este digital oricât de mult am vrea sau nu.” declară Roxana Epure, managing partner NextUp.

Oamenii de afaceri au în prezent o gamă variată de soluții ERP, cu ajutorul cărora își pot desfășura mai ușor activitățile. În acest context, antreprenorii pot opta de exemplu pentru programe de distribuție, pe care să le implementeze ușor și pe care să le utilizeze pentru introducerea comenzilor în sistem, pentru păstrarea conexiunilor cu partenerii de afaceri, cât și pentru a avea o evidență clară a stocurilor.

În ceea ce privește trimiterea facturilor către fisc și în general tot ce înseamnă birocrație în plus pentru antreprenorii care nu doresc să acceseze direct site-ul ANAF-ului, există posibilitatea să opteze pentru un soft de facturare integrat cu Spațiul Privat Virtual (SPV). Datorită șabloanelor incluse în soft, angajații din departamentul de contabilitate vor lucra mult mai repede și fără erori, pentru că sistemul simplifică pașii și automatizează procedurile repetitive.

„Printr-un sistem integrat și adaptat business-ului, antreprenorii scurtcircuitează procesul complicat de facturare sau raportare către ANAF. Contribuabilii care se bazează în general pe tehnologie în demersurile de business, câștigă în fața concurenței, fiind cu un pas mai în față. Mai mult decât atât, un sistem ERP adaptat business-ului poate răspunde atât nevoilor din prezent, dar are scalabilitatea și flexibilitatea necesare pentru a sprijini creșterea și schimbarea priorităților organizației din viitor.

Plusul de valoare cel mai mare pe care îl aduce un sistem informatic integrat este pentru business-urile care au deja ordine în procesele interne. Adică, ordine în modul în care tratează clientul, comenzile, vânzările. Cel mai simplu atunci când e întuneric și nu știm ce e dincolo de el, e să aprindem lumina și să înțelegem ce ne așteaptă. Sistemul software de tip ERP nu e deloc bau-bau, iar implementarea lui, când ai un partener potrivit lângă tine, nici atât” consideră Roxana Epure.

NextUp are în portofoliu său peste 5000 de companii din arii diferite de activitate, de la companii medicale, de consultanță, comercianți și retaileri, construcții și agricultură, care au apelat la ajutorul unui soft integrat ERP. Pentru cei care doresc asistență specializată în procesul de integrare ERP, compania de software oferă inclusiv asistență personalizată și un consultant ERP special dedicat care merge la sediul firmei care dorește implementarea.

Sursa foto: https://fulfill.ro/

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri