13 Iunie 2024

Sondaj| Românii scot mai mulți bani din buzunar când merg la mall: A crescut și timpul petrecut acolo



Suma medie cheltuită de români la o vizită în mall-uri a crescut cu 9% față de 2023, ajungând la 327 de lei. Generația X (cei născuți între 1965 și 1980) cheltuiește cea mai mare sumă pe vizită, în medie 346 de lei, în timp ce generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) cheltuiește cea mai mică sumă, de 293 de lei.

Datele sunt incluse într-un studiu de piață realizat de Brand Management, liderul pieței de indoor advertising și prima companie de profil ale cărei servicii au acoperire la nivel național.

Studiul arată că 59% dintre respondenți merg la mall cel puțin o dată pe săptămână. În rândul generației Z, acest procentaj este chiar mai mare, ajungând la 70%. De asemenea, 31% consideră că orice zi a săptămânii este potrivită pentru o vizită, atitudine întâlnită mai des în rândul celor care merg frecvent la mall (42%).

Precedentul studiu pe aceeași temă, publicat în luna mai a anului 2023, a arătat că timpul mediu pe care îl petreceau românii într-o vizită la mall era de 130 minute. În acest an, durata medie a unei vizite la mall a crescut cu 9,2%, la 142 de minute, fiind semnificativ mai mare pentru Generația Z, care petrece în medie 174 de minute.

60% dintre cei care merg la mall sunt căsătoriți


Femeile petrec, în medie, 151 de minute la mall, comparativ cu 133 de minute în cazul bărbaților. De asemenea, 60% dintre cei care merg la mall sunt căsătoriți, 16% sunt angajați într-o relație, iar 15% sunt single.

Trafic5 este un instrument care oferă Brand Management, brandurilor și marketerilor o imagine clară și completă a numărului de vizite la mall-uri. Acest indicator compilează o gamă largă de date, de la frecvența vizitelor într-un interval de timp specific, la durata acestora, motivele pentru care cumpărătorii merg la mall și multe altele.

Studiul de piață a fost realizat la comanda Brand Management de către Reveal Marketing Research și s-a desfăşurat online în perioada 10 – 19 mai 2024 pe un eşantion reprezentantiv de peste 800 de respondenți. Marja de eroare este de +/-3.5% la un nivel de încredere de 95%.



Citeste si