Unele visuri sunt duse la școli prestigioase de bucătari, altele se nasc printr-o altfel de trudă. Cea a experimentării pe social media. Acesta este și cazul lui Leoo Dumitru, un tânăr de 23 de ani, care a început să publice rețete pe TikTok și Instagram și a crescut atât de mult în popularitate încât firesc era să-și ducă visul mai departe. Așa că anul acesta, după ce Leoo a gătit pentru o comunitate de un milion de români online, tânărul a deschis un restaurant în Herăstrău.

Povestea lui Leoo începe într-un sat aproape de Tulcea, la Mihail Kogălniceanu. Aproape ca-n poveștile de odinioară, Leo a copilărit pe străzi pline de praf, fericit că poate ieși la joacă în orice moment, fără ca părinții să-i poarte de grijă, după cum ne spune chiar el.

”Totul se petrecea în fața porții într-o comunitate strâns legată, însă mai târziu, prin clasa a 5-a, m-am mutat în Tulcea pentru a avea parte de un sistem de învățământ mai bun”, ne spune Leoo.

Când era mic, Leoo voia să devină azi ceva, mâine altceva. Dar ce a știut încă din copilărie e că își dorea o meserie în zona artistică. A vrut să devină cântăreț, dar nu l-a ajutat talentul, apoi actor, apoi a făcut tranziția spre meserii în care trebuia să interacționeze cu oamenii, unde imita comenzi telefonice de autoturisme și vindea ambalaje pe care ”clienții” le plăteau cu bani din frunze.

Citește integral povestea pe start-up.ro.

Sursa foto: InternetCorp

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri