Kärcher, companie specializată în tehnologie de curățenie, a dus de-a lungul timpului această activitate într-o zonă care se suprapune chiar cu restaurarea, fiind implicată în lucrări de curățenie și restaurare a unor monumente celebre precum Statuia libertății din New York, statuia lui Iisus din Rio de Janiero sau celebrul munte Rushmore din Dakota de Sud. Cât despre activitățile din România, recent Kärcher a fot implicată în curățenia a două dintre cele mai importante obiective culturale și istorice ale Brașovului: Teatrul Sică Alexandrescu și fântâna din Piața Sfatului, ocazie cu care a dezvăluit și câteva dintre planurile companiei pentru anul acesta.

Astfel, Monica Iavorschi, Managing Director Kärcher România, a declarat pentru wall-street.ro faptul că firma intenționează să mai deschidă un showroom, o investiție importantă planificată pentru anul acesta, a cărei locație nu este stabilită însă exact.

Cât despre valoarea unei astfel de investiții, aceasta poate să ajungă și la 100.000 de euro, a mai adăugat aceasta.

În urmă cu doi ani am deschis noul sediu de la București, aceea a fost cea mai mare investiție a Karcher România, peste 10 milioane de euro. Parte din acea investiție este și o spălătorie care se află chiar în interiorul sediului din Pipera. Pentru prima oară, Karcher România operează un sistem de spălătorie auto. Avem trei stații self-service și un tunel.

Monica Iavorschi, Managing Director Kärcher România

De asemenea, reprezentanta Kärcher România a mai arătat că, tot în 2023, compania a investit foarte mult în panouri solare în ideea de a dobândi independență energetică.

Această independență n-a fost dobândită însă cu totul, recunoaște Monica Iavorschi, pentru moment numai 50% din consumul energetic al companiei realizându-se cu aceste resurse proprii.

Kärcher aduce conceptul de ore flexibile

Monica Iavorschi a dezvăluit și faptul că una dintre cele mai mari provocări ale ultimilor ani a fost perioada pandemiei, când rotația forței de muncă se situa la 25%, compania ajungând, prin urmare, să piardă unul din patru angajați.

Chiar și așa, însă, arată aceasta, Kärcher România și-a revenit și a făcut foarte multe schimbări, printre care și aceea de a acorda mai multă flexibilitate oamenilor.

În acest sens, spune ea, în companie se practică conceptul de ore flexibile, nu doar de zile flexibile și se investește în training.

Cât despre cel mai bine vândut produs Kärcher în România, reprezentanta companiei arată că, în zona echipamentelor de casă, cel mai bine vândut este un aspirator umed-uscat, cu care poți să cureți murdăria grosieră: noroi, pietre etc.

Este gândit mai degrabă pentru exterior, însă românii îl preferă în casele lor, dar mai este folosit și în business-uri mici, cum ar fi ospitalitate și clinici. Este vorba despre WD 3, este un acronim de la wet and dry, al cărui preț este între 3 și 400 de lei, în funcție de accesorii.

Monica Iavorschi, Managing Director Kärcher România

Aceasta a dezvăluit și faptul că aspiratorul WD3 se realizează în România la Curtea de Argeș, în una dintre fabricile grupului, după care din țara noastră este exportat pe toată planeta.

Cât despre acțiunea de curățare desfășurată în Brașov, Monica Iavorschi a spus că și în București a existat intenția de a se realiza un eveniment similar, dar, adaugă ea, în Capitală birocrația este mai mare decât în provincie pentru a obține toate avizele necesare pentru un astfel de proiect.

Sursa foto: Wall-street.ro

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri