15 Martie 2024

Clienții McDonald's de pe mai multe continente nu mai pot plăti cu cardul din cauza unei probleme tehnice



Se pare că niște probleme de ordin tehnic, dar care nu au legătură cu un atac cibernetic, au pus la pământ platformele McDonald's din mai multe țări, obligând mulți clienți să aștepte până ce lanțul american de fast-food găsește remediază situația. BBC relatează că platforma online are probleme atât în Europa, cât și în Asia și Australia.

Downdetector, o aplicație care monitorizează starea sistemelor IT și a site-urilor, a scos la iveală o problemă la aplicația din Marea Britanie a McDonald's în orele dimineții. Ulterior, în cascadă, mai mulți clienți din China, Suedia, dar și Australia sau Noua Zeelandă și-au arătat nemulțumirea pe rețelele sociale ca urmare a unor situații similare și în țările lor.

Problema nu afectează doar platformele online de comandă ale McDonald's, ci și operațiunile digitale din restaurantele in-person. Un client care se afla în Japonia a spus că a descoperit, cu stupoare, că într-un restaurant casierii nu primeau decât cash deoarece sistemul ar fi căzut. Aceeași situație a fost semnalată și în Germania, dar și în Austria, afectând și pe cei care au vrut să folosească drive-inurile.

McDonald's Japonia a recunoscut că se confruntă cu o problemă cibernetică, dar nu este clar dacă toate cele 3.000 de restaurante din rețeaua niponă sunt afectate. În plus, compania nu a explicat cum de problemele tehnice au fost semnalate de persoane de pe toate meridianele.



Citeste si