21 Iunie 2007

Procter&Gamble a lansat doua noi variante ale detergentului Bonux

Compania de bunuri de larg consum Procter&Gamble (P&G) a lansat miercuri doua produse noi in domeniul detergentilor de curatat haine, Bonux 2in1 Natura Relax cu levantica si musetel si Bonux 2in1 Natura Energy cu aloe vera si iasomie

"Am ales varianta Bonux 2in1 Natura cu levantica si musetel deoarece aceste doua plante sunt mai usor de recunoscut si de remarcat", directorul de relatii externe Procter&Gamble Balcani, Camelia Sur.

Procter&Gamble comercializeaza in Romania o gama variata de produse - de igiena si curatenie a casei si rufelor, de frumusete, pentru ingrijirea copilului, de igiena orala si de igiena feminina. Procter&Gamble este prezenta in Romania cu diviziile Procter&Gamble Marketing Romania, Procter&Gamble Distribution SRL, Procter&Gamble Materials Management SRL si Detergenti SA.

P&G Materials Distribution Bucuresti SRL a avut 44 salariati si o cifra de afaceri de 943,1 milioane lei, in 2006, mai mare de apoximativ patru ori decat in 2005, cand compania a afisat afaceri de 203,7 milioane lei. Compania a inregistrat anul trecut un profit brut de peste 53 milioane lei.

Divizia Materials Management Romania a grupului Procter&Gamble a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri neta de peste 213 milioane lei, in scadere cu 55% fata de anul 2005 cand compania a raportat afaceri de 478,1 milioane lei.

Procter&Gamble Marketing Romania are ca obiect de activitate coordonarea activitatilor de marketing, in timp ce Procter&Gamble Distribution SRL a preluat din luna octombrie 2005 activitatile de distributie ale produselor P&G. Principalii concurenti pe piata de profil din Romania sunt Unilever si Henkel Romania.



Citeste si