În contextul scumpirilor, reprezentanții Carrefour afirmă că au observat schimbări în comportamentul de cumpărare al consumatorilor, în special în România, țară în care presiunea asupra puterii de cumpărare este ridicată. Având în vedere acest lucru, românii preferă în prezent să cumpere mai puține produse, dar mai des.

Aceste schimbări se manifestă în special printr-o mai mare fragmentare a cheltuielilor, un coș mediu de cumpărături mai mic și o frecvență mai mare a cumpărăturilor, precum și creșterea vânzărilor de produse cu o valoare unitară mai mică”, afirmă reprezentanții Carrefour într-un comunicat de presă.

În acest context, Carrefour spune că impementează o serie de soluții precum:

● Produse marcă proprie Carrefour, care oferă un raport calitate-preț satisfăcător și atrag din ce în cei mai mulți clienți. Acestea reprezintă acum 33% din vânzări, atingând obiectivul pentru 2022.
● Gama de produse Simpl', cea mai accesibilă de pe piață, extinsă la peste 1.000 de SKU-uri.
● O poziționare competitivă a prețurilor pentru produsele proaspete.
● Magazine de tip discount (hipermarketuri, Cash & Carry, Supeco) - în România formatul de discounter a ajuns la 28 de magazine la nivel național.
● Consolidarea dinamicii promoționale, atât în ceea ce privește numărul de campanii, cât și la nivel de reduceri de preț și prin programele de loializare.

Rezultate financiare Carrefour: Vânzările au crescut cu 19% la nivel de grup

Grupul francez Carrefour anunță o performanță financiară solidă în cel de-al treilea trimestru al anului 2022 - o creștere a vânzărilor cu 19% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, concentrându-se pe satisfacția clienților înainte de toate. În ciuda contextului inflaționist accelerat, Grupul francez înregistrează o creștere continuă a cotei de piață în toate țările cheie (Franța, Spania, Brazilia) și un avans de 38% al sectorului de e-commerce, condus de piața din Brazilia. România ocupă a doua poziție ca evoluție a cifrei de afaceri pe plan european, cu o creștere de 8,8% în termeni comparabili (LFL) față de Q3 2021.

Vânzările Grupului au crescut cu +11,3% în termeni comparabili (LFL) în Q3, (+12,2% LFL în categoria alimente, +6,4% LFL în categoria produse non-alimentare), reflectând o dinamică comercială solidă în contextul inflației, și relevanța modelului multi-format și omnichannel.

Ce se întâmplă cu business-ul Carrefour în România

România înregistrează din nou a doua cea mai mare creștere la nivel european, cu o tendință de creștere stabilă și solidă de 8,8% în termeni comparabili, într-un context de inflație ridicată. În conformitate cu strategia globală și viziunea omnichannel, Carrefour România închide al treilea trimestru al anului 2022 cu 379 de magazine în toate formatele la sfârșitul lunii septembrie 2022 - hipermarket, market și express, precum și prezență online cu livrare pentru întregul portofoliu de produse prin canalele proprii carrefour.ro și Carrefour App, dar și prin partenerii Bringo și Glovo. Carrefour a continuat expansiunea cu accent pe magazinele de proximitate - formatele Express, Market și discounter - Supeco.

„În cel de-al treilea trimestru al acestui an, am continuat să ne confruntăm cu o inflație ajunsă la cote istorice în România, care a afectat atât modelul nostru de business ca retailer, cât și puterea de cumpărare a clienților noștri. Astfel, ne-am menținut eforturile de a le oferi clienților noștri soluții pentru cumpărături accesibile, bazate pe economii, cu o varietate extinsă de produse marcă proprie, promoții, preluând totodată asupra noastră o parte din efectele inflației, pentru a păstra în permanență prețuri avantajoase la raft. Acestea au avut ca rezultat creșteri puternice ale traficului de clienți în cel de-al treilea trimestru în toată rețeaua națională și în toate formatele noastre, ceea ce ne dă încrederea să continuăm în această direcție.”,a declarat Régis Moratin, CFO Carrefour România.

Sursa foto: Carrefour

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alina Anghel
Alina a absolvit Facultatea de Jurnalism în Republica Moldova, la Chișinău. Ca jurnalist a lucrat anterior pentru libertv.md, iar acum scrie pentru Wall-Street.ro, unde acoperă domenii precum turism, sănătate și HoReCa.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri