Legumele, fructele și produsele din carne sunt produsele care se regăsesc în coșul de cumpărături dintr-o săptămână obișnuită, arată datele celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research.

În privința celor mai populare categorii de produse achiziționate recent, clasamentul este condus de fructe, legume și produse lactate, menționate de 86% dintre respondenți, urmate de carne, cu o pondere de 75%.

Băuturile non alcoolice sunt achiziționate de 69% dintre respondenți. De asemenea, produsele congelate (legume, fructe) au devenit un prioritare pentru 60% dintre respondenți.

Reveal Marketing Research mai arată că, băuturile alcoolice (49%) se clasează pe ultimele locuri, ceea ce poate indica o dorință a românilor de a-și diversifica alimentația într-un mod mai sănătos.

Cum arată profilul consumatorului

Respondenții din categoria de vârstă 45-55 de ani sunt cei care consumă cel mai mult carne (70%), în timp ce tinerii de până în 24 de ani, consumă aceste produse într-o măsură mai mică decât toate celelalte categorii de vârstă (48%).

În ceea ce privește segmentul produse lactate, pe categorii de gen, obiectivul este reprezentat de femei (74% - comparativ cu 64% bărbați), în timp ce pentru fructe și legume topul consumatorilor este condus de persoanele din categoria de vârstă de peste 55 de ani.

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development.

Studiul a fost realizat online, pe 1.014 de persoane CAWI, eșantion reprezentativ la nivel național urban și rural, la persoane cu vârste de peste 18 ani.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri