Promenada Mall deschide opt noi magazine pentru familie, îngrijire și frumusețe, modă și design. Pentru a sprijini micii antreprenori români, Promenada Mall continuă programul Deschis: Pop-Up Shop la Promenada Mall prin inaugurarea a încă trei noi magazine.

Printre noile branduri românești prezente în Promenada Mall se numără AZA Boutique, un shop tematic, axat pe obiecte de decor realizate în ediții limitate, primul magazin al creatoarei de modă Kinga Varga și în Rembrandt Art Centre, un magazin-atelier cu produse de tip arts & crafts și workshop-uri săptămânale pentru copii, tineri și adulți, precum ateliere de desen, pictură manga sau pictură pe haine.

În același timp, centrul comercial deschide Mothercare & Early Learning Centre, un magazin specializat cu articole dedicate părinților, viitorilor părinți și copiilor, care pune clienților la dispoziție produse de îngrijire, haine și jocuri.

În ceea ce privește brandurile de beauty, My Geisha, lanțul de parfumerii și produse de îngrijire și Moon Glow, brandul care comercializează produse coreene, se vor alătura portofoliului Promenada.

Un alt magazin care se va deschide în centrul comercial se numește Fashion Drop, brand ce pune accent pe experiența de shopping prin integrarea unui decor realizat cu ajutorul tehnologiei avansate.

Promenada găzduiește peste 150 de magazine, printre care se numără branduri premium precum Coccinelle, în exclusivitate în România, LIU JO, GUESS, Musette, Intimissimi, Kultho, Bijuteria Teilor, grupuri de renume ca Inditex, cu brandurile Massimo Dutti, Oysho, ZARA, ZARA HOME, Bershka și Stradivarius, Peek & Cloppenburg, magazine pentru copii, de sport, frumusețe și timp liber. Ofertei de magazine i se adaugă o gamă largă de servicii precum Asian Vitality SPA, FIT4U, The BAR Salon, Salon Yvonne, Floria, Needle Atelier de retuș, ECO CLEAN, Diamond Car Wash și o varietate de servicii bancare.

Sursa foto: Promenada Mall

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri