16 Iulie 2021

Ce spune gigantul de modă Primark despre intrarea pe piața din România



În presa din România au apărut anumite informații "pe surse" conform cărora discounterul irlandez de fashion ar intra pe piața locală în 2022. Wall-Street.ro a contactat Primark pentru un punct de vedere în legătură cu acest subiect.

La solicitarea jurnaliștilor Wall-Street, un reprezentant al retailerului Primark a transmis că nu vor să comenteze zvonurile apărute în presă.

„Analizăm continuu oportunitățile de extindere a activității Primark. Totuși, nu comentăm speculațiile cu privire la locul sau momentul în care am putea deschide următoarele magazine”, au transmis reprezentanții companiei.

Primark este un brand de fashion care comercializează produse la un preț mai ieftin. Primark a deschis primul magazin la Dublin în 1969 sub numele de Penneys, iar astăzi operează în peste 380 de magazine din treisprezece țări din Europa și America.

Primark era unul dintre brandurile așteptate să se extindă în România în următorii ani, după ce a intrat pe piața regională cu magazine în Polonia, în 2020, și Slovacia, în 2019. Primark are, în schimb, parteneriate cu mai multe fabrici de producție locale.

Retailerul are peste 70.000 de angajați și este o subsidiară a grupului britanic Associated British Foods (ABF). Compania a înregistrat în 2019 venituri de 7,79 miliarde de lire sterline, dar în 2020 criza generată de pandemie avea să reducă vânzările la 5,89 miliarde de lire.



Citeste si