Reteaua de hipermarketuri Carrefour Romania a raportat, la finalul lui 2006, vanzari de 536 milioane de euro, in crestere cu 23% fata de 2005, insa sub cifra estimata initial, potrivit raportului financiar publicat de grupul francez.
Vanzarile de anul trecut au fost sub asteptari avand in vedere ca directorul general al subsidiarei din Romania, Jacobo Caller Celestino, estimase o cifra de afaceri de 600 milioane de euro.

Magazinele Carrefour din Romania au realizat, in 2005, un profit net de peste cinci milioane de euro la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro. Estimarile pentru anul acesta sunt de crestere a vanzarilor cu 10-15% fata de 2006. Celestino, estima la inceputul verii, ca vanzarile Carrefour pe piata romaneasca vor ajungela un miliard de euro, in 2010.

Hipermarketurile Carrefour Romania au avut vanzari de 397,5 milioane euro in primele noua luni din 2006, in crestere cu 35,7% fata de aceeasi perioada din 2005, potrivit raportului financiar al grupului francez Hyparlo, proprietarul lantului de romanesc.

Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate pe aceasta piata depasind 220 de milioane de euro. Operatorul francez va deschide anul viitor trei magazine, dintre care doua vor fi la Iasi si unul la Cluj-Napoca.

La nivel de grup, vanzarile Carrefour au crescut anul trecut cu 6,6%, la 87,422 miliarde euro, potrivit raportului financiar al grupului.




Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri