Compania VELUX Romania urmeaza un trend ascendent, pe o piata a constructiilor care se afla intr-o continua crestere. Puteti afla mai multe detalii din interviul urmator, realizat cu doamna Noemi Ritea, Manager General VELUX Romania.

Cum a fost pentru compania VELUX inceputul de an 2019?

Inceputul de an 2019 a fost unul foarte bun. VELUX Romania urmeaza un trend ascendent, pe o piata a constructiilor care se afla intr-o continua crestere. Se construieste mult, fie ca este vorba de complexuri rezidentiale sau de cladiri comerciale. De asemenea, se renoveaza foarte mult. De aceea, o parte din focusul nostru se indreapta catre piata de renovari din Romania care reprezinta un potential foarte mare.

In acest context, mansardele, carora ne adresam in principal, devin, incet dar sigur, o alternativa moderna de locuit, si totodata, accesibila. Sunt foarte multe case cu acoperis inclinat care necesita renovare, al caror pod, odata izolat si amenajat, se poate transforma intr-o camera in plus, un birou, o camera pentru hobby-uri sau chiar un apartament. Astfel, oamenii castiga spatiu de locuit valoros, luminos, aerisit. Conform Barometrului locuintelor sanatoase 2017, confortul si starea de bine sunt motorul renovarii, imbunatatirea eficientei energetice nemaifiind singurul motiv pentru renovarea locuintei.

O veste buna este ca, pe plan european, se fac demersuri in acest sens, pentru actualizarea legislatiei cu privire la cladiri. Ma refer la Energy Performance of Building Directive (EPBD), care se va transpune la nivelul fiecarei tari din UE, deci si in Romania. Aceasta legislatie va reglementa nivelul de bunastare si confort din locuinte. Astfel, lumina naturala, atat de importanta pentru sanatatea si bunastarea noastra, este in focus, iar acest fapt nu poate decat sa ne bucure.

De asemenea, blocurile care se construiesc reprezinta pentru noi o alta oportunitate de business. Aici putem interveni cu solutiile noastre pentru acoperis tip terasa - ferestre, tuneluri solare, dar si cu solutii pentru iesire pe terasa. Cu alte cuvinte, lucrurile merg pe un trend bun, oportunitatile noastre fiind variate.

Ce produse, campanii pregatiti?

In 2018 am lansat Campania Indoor Generation prin care am vrut ca oamenii sa constientizeze ca timpul petrecut in spatiile inchise, intunecate si neaerisite, ne poate afecta sanatatea. Am vrut sa punem accent pe importanta lucrurilor simple, precum: sa aerisim locuinta de minim 3 ori pe zi, astfel incat sa respiram aer curat, sa nu uscam hainele in interior, pentru a evita umiditatea crescuta, sa avem suficiente ferestre in casa, pentru a ne bucura de lumina naturala, deoarece stam 90% din timp in interior. A fost, cu adevarat, o campanie de impact initiata de Grupul VELUX din care facem parte, campanie care s-a lansat concomitent in toate cele 40 de tari care gazduiesc companii VELUX. Filmul a strans pana acum peste 8 milioane de vizualizari pe Youtube, iar daca nu l-ati vazut filmul Generatiei Indoor, va invit sa o faceti mai jos:

Anul acesta vom continua sa promovam aceasta campanie, impreuna cu produsul nostru care reprezinta, de fapt, solutia automatizata prin care ne putem mentine mansardele sanatoase – sistemul VELUX ACTIVE. Acesta este si inovatia noastra, prin care ferestrele de mansarda VELUX au facut pasul in era digitalizarii si a locuintelor inteligente si este unicul produs de acest fel de pe piata. Vorbim despre o tehnologie de ultima generatie pentru controlul ferestrelor si rulourilor electrice VELUX, dar care este totodata foarte accesibila pentru romani. Aceasta este bazata pe senzori, prin care temperatura, umiditatea si nivelul de dioxid de carbon din interior sunt monitorizate. Acesti parametrii sunt interconectati cu prognoza meteo. De exemplu, daca in mansarda este prea cald, prea multa umiditate sau prea putin oxigen, ferestrele VELUX se deschid automat. Daca ploua, senzorul de ploaie, le inchide. Daca prognoza anunta o zi torida, sistemul va trage in jos automat parasolarele, actionand preventiv. Daca pleci de acasa, apesi doar pe intrerupatorul de sistem si toate ferestrele de mansarda se inchid, dar raman deschise clapetele de ventilare.

Toate aceste pot fi realizate si prin comanda vocala sau foarte simplu, direct din aplicatia VELUX ACTIVE de pe smartphone - pentru ca noi sa beneficiem de confort si de climat sanatos in casele noastre.

O alta noutate pe care o pregatim este colectia noua de rulouri care se vor putea comanda online, direct din magazinul nostru de rulouri veluxshop.ro. Daca pana acum, colectiile de rulouri erau statice, anul acesta vom avea in plus si o colectie dinamica. Orice culoare de rulou iti doresti, orice cod cu culoare RAL vrei, noi o putem realiza si livra pentru tine. Vom livra, asadar, solutii personalizate, complete, inedite, clientilor nostri care vor sa decoreze mansarda.

Pentru ca inovatia si deschiderea catre nou ne caracterizeaza de 78 de ani, de anul acesta punem la dispozitie clientilor un alt produs inedit. Este vorba despre un element de legatura prin care se face conexiunea dintre o fereastra de mansarda VELUX si un alt element vertical, universal. Poate fi o usa sau o alta fereastra de fatada. Ideea este de a crea o banda de lumina de jos pana in acoperis, pentru o deschidere cat mai mare catre natura. Ingenios, nu?

Unde va pot gasi clientii?

In primul rand, la noul nostru sediu din Brasov, in care ne-am mutat anul trecut. Aici avem foarte multe dintre solutiile noastre prezentate intr-un showroom impresionant, iar clientii care ne trec pragul au posibilitatea sa deschida ei singuri ferestrele, sa le vada, sa le manevreze, sa iasa prin balconul nostru vedeta, Balcon Cabrio®. Echipa noastra este pregatita pentru a le oferi consultanta, solutii complete, oferte de pret.

Apoi, suntem si vom continua sa fim foarte prezenti in online. Site-ul nostru www.velux.ro este un instrument foarte important, este permanent updatat, pentru ca peste 50% dintre clientii nostri se informeaza despre produsele noastre de pe site. Avem, de asemenea, un magazin online de rulouri www.veluxshop.ro, unde livram gratuit rulouri, clientilor care detin deja feres-tre de mansarda. Punem mare accent si pe Social Media – pe canalele de Facebook si YouTube, deoarece aici promovam multe filme de montaj cu produsele noastre, testimoniale, proiecte de inspiratie. Vom avea si o campanie TV, deci in 2019 ne-am propus sa fim extrem de vizibili.

Un alt proiect de suflet la care lucram in parteneriat cu companiile Bramac, Knauf Insulation si Knauf Gips, este platforma online www.mansarda-mea.ro. Acest site este gandit pentru a oferi celor care doresc sa amenajeze mansarda solutii complete, sfaturi practice, exemple inspirationale venite de la specialistii din domeniu. Mansarda-mea.ro a debutat anul trecut in noiembrie si a crescut extraordinar de bine, fiind in prezent urmarit de peste 24.000 de oameni. Este pentru noi, inca o dovada a faptului ca exista un interes foarte mare pentru acest domeniu.

De aceea, si asteptarile noastre pentru evolutia anului 2019 sunt de crestere pe toate planurile.

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri