16 Decembrie 2015

URBB intra pe piata de cidru prin lansarea brandului Somersby



URBB, unul dintre cei mai producatori de bauturi la nivel local, a lansat in Romania cidrul Somersby, cu o concentratie de 4,5% alcool, brand prezent deja in peste 40 de tari la nivel mondial.

Cidrul este disponibil din aceasta toamna in canalele nationale de retail si HoReCa, la sticla de 0,33l, in trei sortimente: mere (Apple Cider), pere (Pear Cider) si mere (Blackberry).
“Gama de cidru pe care am adus-o in Romania include atat sortimentul de mere pentru ca acesta reprezinta esenta categoriei, cat si doua arome unice: pere si mure, care nu se regaseau pe piata romaneasca. Analizand piata, am intervievat peste 300 de respondenti in Bucuresti, Cluj si Iasi, invitandu-i sa testeze aroma de mere. Am fost incantati sa descoperim ca peste doua treimi dintre acestia (67,4%) au preferat produsul nostrum”, a declarat Paul Markovits, vicepresedinte pentru marketing in cadrul URBB.

URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii, a bauturilor racoritoare si pe cea a cidrului. Portofoliul companiei cuprinde branduri precum Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny, Granini si Somersby.

Principalul concurent al Somersby este Strongbow, marca din portofoliul Heineken care a fost lansata pe piata locala in primavara acestui an.



Citeste si