Victor Tighinean, omul care conduce operatiunile Ecco Shoes pe plan local, a vorbit la Wall-Street 360 despre planurile de expansiune ale companiei, dar si despre abordarea omnichannel.
Tema saptamanii la WS 360 este piata de retail in 2015-2016.
- Anul acesta am deschis 3 magazine si renovat alte doua, probabil nu mai deschidem nimic anul acesta pentru ca, pe de o parte mai trebuie sa si consolidam, iar pe de alta parte nici nu prea exista locatii interesante unde putem deschide
- Investitia intr-un magazin este de 100.000 euro, incluzand stocul de marfa
- Ideal ar fi sa ajungem cu un magazine pe break even in trei ani si jumatate
- Romanii s-au indreptat in acest an spre achizitii de produse mai scumpe: masini, mobila. In fashion vanzarile au crescut, insa cu mult mai multa munca decat in anii anteriori.
- Vanzarile au crescut cu cateva procente in cazul Ecco Shoes, insa daca in trecut 5-7% era usor de atins, anul acesta au fost dificil de atins acele procente de crestere.
- 13% din vanzari vin din online, iar in 2015 incasarile magazinului online vor ajunge la 1 mil. euro cu TVA inclus.
- Bonul mediu este de 400 de lei pe an.
- Black Friday aduce o crestere de 50% a vanzarilor offline, in timp de online cresc de zeci de ori, mii de procente chiar
- Vrem sa rupem la maxim bariera dintre online si offline si sa aducem in magazine o experienta cat mai apropiata de cea online. Vrem sa avem touch screen-uri in magazine. De ce nu, consumatorul sa poata chiar comanda online din magazinul fizic.
- Minim de 3 ori mai multe persoane se uita online si cumpara offline, decat cei care se uita in magazine fizice si cumpara online.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: