9 Ianuarie 2015

Francezii de la Cacharel vor vanzari mai mari cu 15% in Romania in acest an



Brandul francez de imbracaminte si accesorii Cacharel estimeaza pentru acest an vanzari in crestere cu 15% pentru afacerile din Romania, potrivit lui Florin Leoveanu, brand manager al companiei.

“Vanzarile Cacharel in Romania au crescut de la an la an, trecand prin toate etapele specifice unei evolutii crescatoare: au existat si perioade de stagnare sau chiar de regres, depasite insa cu success”, se arata intr-un comunicat al companiei.

In cei sapte ani de activitate pe piata din Romania Cacharel a vandut peste 5.000 de costume si in jur de 6.500 de perechi de pantofi. Cele mai scumpe produse existente in magazine sunt costumele editie limitata, de exemplu costumul din 70% lana Cerutti si 30% matase, care ajunge la 3.300 lei.

Produsele care ajung in magazinele din Romania sunt fabricate in Franta, Italia, Turcia. Cele mai apropiate trei magazine Cacharel de Bucuresti sunt la Sofia, Kiev si Istanbul. Cacharel are un magazin in Baneasa Shopping City.

“Clientul roman si-a schimbat atitudinea comparativ cu anii trecuti. Acesta a devenit receptiv si deschis catre produsele si serviciile de lux, pretinzand grija si atentie maxima de la o companie. Nu este deloc inconstient la cumparaturi, ci prudent, studiind si testand oferta si fiind preocupat de investitia pe termen lung. Pretul are importanta in alegerea unui anumit produs, dar calitatea primeaza in fata pretului”, spune Florin Leoveanu.

Brandul Cacharel a fost creat in 1962 de catre Jean Bousquet, in Nimes, care a fondat in 1964 compania cu acelasi nume.



Citeste si