3 Octombrie 2014

Toamna se numara schimbarile: Kenvelo trece printr-un proces de rebranding si devine KVL



Brandul de imbracaminte, incaltaminte si accesorii Kenvelo, prezent pe piata din Romania din anul 2000, devine, incepand cu toamna acestui an, KVL.

Intregul proces se va desfasura pe parcursul a doi ani. In prima etapa este planificata reamenajarea flag shop-urilor KVL din marile orase, urmand ca in cea de-a doua, investitiile sa fie directionate spre magazinele mai vechi din orasele mici.

"Pentru moment am inceput cu un singur magazin. Intentia noastra este sa urmarim reactiile clientilor, sa vedem daca sunt incantati de noul concept, iar apoi, daca feedback-urile sunt pozitive, vom merge mai departe cu proiectul", a declarat Nilesh Sajnani, CEO Kenvelo Group Intl. & Major Shareholder.

In ceea ce priveste dezvoltarea, pana la finalul anului sunt planificate deja 5 noi deschideri, printre care cele din centrele comerciale Mega Mall Bucharest, Coresi Brasov si Park Lake Bucharest. "Sunt inca, in Romania, zone neacoperite de noi. Ceea ce vrem sa facem este sa studiem terenul si sa vedem unde sunt mai mari posibilitatile de extindere. Odata cu criza am inchis cateva dintre magazinele noastre, insa acum planificam o reorganizare pentru a putea deschide altele noi. Din punctul meu de vedere, criza nu a trecut, insa vom fi precauti", afirma Philippe Besadoux, CEO Kenvelo Group Romania.

In 2015, KVL va avea si un magazin online

Privind in perspectiva, planurile de viitor sunt destul de extinse. Se vorbeste, in primul rand, despre rebranduirea tuturor magazinelor, iar in 2015 urmeaza intrarea in mediul online in Romania prin deschiderea unui site. Pana la finalul anului 2014, cifra de afaceri a brandului KVL este estimata sa ajunga la aproximativ 20 milioane de euro, iar cifra de 30 de milioane de euro se asteapta sa fie atinsa alaturi de brandul Lee Cooper, care numara in prezent 29 de magazine la noi in tara. Pe langa brandul Kenvelo, care cuprinde 42 de magazine, si Lee Cooper, grupul Kenvelo mai are in Romania marcile Time Out si Tom Tailor.

"Introducerea altor branduri in magazinele noastre nu se afla in plan. Noi credem ca am acoperit segmentul de piata cu marcile de produse pe care le avem in momentul de fata. Ceea ce vrem insa este sa aratam faptul ca brandul KVL e unul generalist. Mai exact, ca are obiecte vestimentare pentru toata lumea. De la scolari si studenti, pana la corporatisti", a mai completat Philippe Besadoux.



Citeste si