Femeia de afaceri care a condus pana in 2010 businessul din Romania al Oriflame a povestit pentru wall-street.ro cum s-a nascut noua afacere si care sunt obiectivele pe termen mediu.
Tatoiu isi doreste prin aceasta business care va dezvolta si produce in Romania game de produse dermato cosmetice fara parabeni sa resusciteze traditia balneo-fizio- terapeutica, care inainte de 1989 pune Romania in topul pietelor internationale cu branduri ca Gerovital.
Momentan cei trei asociati au pus bazele companiei de distributie directa, prin care importa produse din Germania, dar si o firma de productie, iar in urmatoarele 6-7 luni urmeaza sa fie deschisa si o unitate de productie, urmand ca mai apoi din 2014 sa inceapa sa fie pusa si o fabrica pe picioare.
“Avem know-how, avem specialisti buni in chimie pe plan local si este o piata cu potential. De doi ani punem la cale aceasta afacere”, a declarat Monica Tatoiu.
“Investitia in prima faza va fi de circa 500.000 euro, insa daca includem si fabrica atunci vorbim de cateva milioane de euro”, spune Tatoiu.
Cei trei asociati au intregistrat deja si prima marca de cosmetice, Blia- “inseamna stralucire in daca”, spune Tatoiu.
Prima gama de produse Blia va include o crema de zi, una de noapte si una de corp.
Pentru acest business actionarii au estimat afaceri de 10-15 mil. euro si circa 500 de locuri de munca (atat in distributie, cat si in productie) in 5 ani.
Monica Tatoiu nu a facut public numele celor doi parteneri, insa a mentionat ca unul dintre ei este cel care finanteaza businessul.
Monica Tatoiu este probabil cel mai cunoscut nume din industria cosmeticelor din Romania, care urmare a functiei sale de management de la Oriflame. Tatoiu a renuntat la pozitia de la Oriflame in prima parte din 2010.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: